مسیر موفق کنکور چه ویژگی هایی دارد؟ مشاور خوب چه کسی هست؟
مسیر موفق کنکور چه ویژگی هایی دارد؟ مشاور خوب چه کسی هست؟
فریادجنوب : ما جمعی از رتبه های تک ، دو و سه رقمی کنکور در آموزشگاه تخصصی کنکور شروع هوشمند به همراه اساتید خبره استان جمع شدیم که بتونیم بهترین تجارب رو در اختیارتون بگذاریم

پایگاه خبری فریاد جنوب، مصاحبه اختصاصی با مهدی روانخواه رتبه یک منطقه و ۱۰ کشوری کنکور سراسری در رابطه با مسیر موفق کنکور چه ویژگی هایی دارد؟د مشاور خوب چه کسی هست؟ انجام داده که منتشر می شود

ویژگی های یک مسیر موفق رو در کنکور براتون توضیح دهید؟

اول از همه بدونید ۹۰ درصد خودتون هستید!!! تعجب کردید؟ بله ۹۰ درصد فقط خودتی. ۱۰ درصد باقی میمونه که ۵ درصد ما مشاورینی هستیم که این مسیر رو پیمودیم و ۵ درصد دیگه والدین عزیز و گرامی. این ۱۰ درصد واجبه ولی کافی نیست. پس بدون که اصل کارو خودت میکنی ولی ما مسیر صحیح رو جلوی روت میذاریم که تلاشت بیهوده هدر نره!

حالا این مسیر چه قسمت هایی دارد؟ روش مطالعه صحیح چیه و از چه منابعی؟

شما نیازه که بدونید هر درس رو به چه شیوه ای بخونید و باید از چه منابعی استفاده کنید. حالا ممکنه هرجا که برید یک روش جدید ببینید. حالا کدومش درسته؟ اونی که چارچوب موفقیتی برای رتبه برتر ها بوجود آورده ولی با ویژگی ها خود شما شخصی سازی شده!
برنامه ریزی
یکی از مهم ترین مسائل همه زندگی شما و نه تنها کنکور بحث برنامه ریزی هست. هر انسانی موفقی میدونه که برنامه ریزی، از ابزار های اصلی موفقیتش بوده. پس موفقیت حاصل یک برنامه ریزی دقیق هست که نباید ازش غافل بشی
ولی شما باید ماهیگیری رو خودت یادبگیری! یعنی یک مشاور خوب باید بهت شیوه برنامه ریزی رو یاد بده تا درکنار برنامه ریزی که واست انجام میده تو بتونی برای خودت شخصی سازیش کنی! به علاوه اینکه یک برنامه چه زمانی نتیجه میده؟ زمانی که پیگیری بشه. پس مشاورت باید مداوم گزارش کار های دوره ای از عملکردت دریافت کنه که بتونه به خوبی ابعاد زندگی و مطالعه ات رو شناسایی کنه و به بهترین نحو برای برنامه ریزی کمکت کنه.
تبدیل یادگیری به عمل!
خب رسیدیم به مشکل اصلی خیلیاتون! مشکلی که همه باهاش دست و پنجه نرم میکنن. یکی میاد میگه وقت کم آوردم، یکی میگه بی دقتی کردم، یکی میگه بلد بودم ولی نزدم، یکی میگه خسته میشم و … فهمیدید چیو میگم؟ آزمون!!
پس کل مطالب قبلی یک طرف، آزمون دادن یک طرف! آزمون دادن یک هنره. هنری که به شما میگه مطالبی که فراگرفتید رو حالا چطور به کار بگیرید تا بتونید موفق شید. پس دانش آموز موفق میدونه تا زمانی که نتونه آزمونشو به خوبی مدیریت کنه هرچی هم درس بخونه نتیجه مطلوب رو کسب نمیکنه.
پس شما باید به خوبی مدیریت آزمون یاد بگیری قبل آزمون استراتژیت معلوم باشه، سر جلسه اجراش کنی و بعد جلسه به درستی، تحلیلش کنی!
فک میکنید چهارمین و مهم ترین چیز چیه؟
این مورد آخر چیزیه که روی همه موارد قبلی اثر داره! چیزی که شما رو متحول میکنه. چیزیکه که اگه نباشه انگار هیچی نیست! درست حدس زدی، روحیه و اعتماد بنفس!! شما ربات نیستید، انسانید و مثل هرکس دیگه روحیاتتون در طی زمان و حتی در طول روز تحت تاثیر قرار میگیره و بالا پایین میشه. پس یک مشاور خوب متوجه این موضوع هست و شما رو برای این سختی ها آماده میکنه و کمک میکنه ازش دربیاید.

سخن پایانی در رابطه بامسیر موفق کنکور چه ویژگی هایی داره؟ مشاور خوب چه کسی هست؟ ا

ما جمعی از رتبه های تک ، دو و سه رقمی کنکور در آموزشگاه تخصصی کنکور شروع هوشمند به همراه اساتید خبره استان جمع شدیم که بتونیم بهترین تجارب رو در اختیارتون بگذاریم. تجارب کسانی که خودشون این راه رو پیمودن و صحیح و غلطش رو یاد گرفتن و الان آماده ان که به شما انتقال بدهند تا مسبب موفقیت برای شما بشن که در آینده مجددا شما مسبب پیشرفت نسل های بعد بشید. هدف ما از تاسیس گروه آموزشی شروع هوشمند این بوده که شما رو از آزمون و خطا بی نیاز کنیم و راهی رو که ما رفتیم وبه موفقیت رسیدیم، چند سال پخته تر و به روز تر کنیم و در اختیار شما قرار بدیم.
Smart-Start.ir

۰۹۹۲۵۴۴۰۹۹۱

telegram: @smartsrtart
سردارجنگل شمالی آموزشگاه شروع هوشمند