مطالبه فرزند سردار شهید ستار اورنگ ازشهرداری وشورای شهریاسوج: نام پدرم را از روی  بلوار بردارید
مطالبه فرزند سردار شهید ستار اورنگ ازشهرداری وشورای شهریاسوج: نام پدرم را از روی  بلوار بردارید

فریادجنوب :در چند ماه اخیر خانواده شهید اورنگ درخواستی مبنی بر ساماندهی این بلوار در جاده کمربندی پل سوم بشار یاسوج را پیگیری کردند و از شهردار خواستند وضعیت این بلوار را ساماندهی کند. باگذشت سه ماه از انتشار این خبر و انتقادهای مکرر خانواده شهید اورنگ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت […]

فریادجنوب :در چند ماه اخیر خانواده شهید اورنگ درخواستی مبنی بر ساماندهی این بلوار در جاده کمربندی پل سوم بشار یاسوج را پیگیری کردند و از شهردار خواستند وضعیت این بلوار را ساماندهی کند.
باگذشت سه ماه از انتشار این خبر و انتقادهای مکرر خانواده شهید اورنگ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به وضعیت نامناسب بلوار شهید اورنگ اما همچنان شهرداری و شورای شهر یاسوج هیچ اقدامی انجام نداده اند.
خانواده تنها شهید مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد پیش تر نیز از مسئولان این استان خواسته بودند چنانچه قصد ساماندهی بلوار نامگذاری شده به نام سردار شهید ستار اورنگ را ندارند نسبت به تغییر نام بلوار و برداشتن تابلوی نصب شده در بلوار اقدام کنند که هیچکدام عملیاتی نشده است.
تصاویر زیر روز گذشته (۱۷ دی ۱۴۰۰ ) از وضعیت بلوار شهید اورنگ گرفته شده است…((یک سال از این خبر میگذرد ولی هنوز مسئولین در خواب زمستانی هستند .

اگر کسی از دوستان با مسئولین در ارتباط هست خواهشاً این گلایه رو بهشون برسونه .و از طرف من بهشون بگه به خدا جمع کردن این بلوار و این نابسامانی یک ماه بیشتر وقت نمی‌برد ،اگر نمیتوانید نام پدرم را از روی این بلوار بردارید…