معاون هماهنگی امور عمرانی از برخی پروژه های فعال شهرستان لنده باز دید کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی از برخی پروژه های فعال شهرستان لنده باز دید کرد

  به گزارش فریاد جنوب، معاون هماهنگی امور عمرانی با همراهی فرماندار، جمعی از مدیران و معاونان اداره کل استان، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده،از برخی پروژه های فعال شهرستان لنده باز دید کرد. پروژه جاده لنده -تراب اولین پروژه ای بود که معاون هماهنگی ام را مورد بغزدید قرار داد. این پروژه […]

 

به گزارش فریاد جنوب، معاون هماهنگی امور عمرانی با همراهی فرماندار، جمعی از مدیران و معاونان اداره کل استان، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده،از برخی پروژه های فعال شهرستان لنده باز دید کرد.

پروژه جاده لنده -تراب اولین پروژه ای بود که معاون هماهنگی ام را مورد بغزدید قرار داد.

این پروژه در دو فاز در حال اجراست، فاز اول از روستای تراب تا ابتدای تونل پات که توسط بنیاد علوی در حال اجراست، در آخرین مراحل زیر سازی است و فاز دوم به طول ۳.۵ کیلومتر از روستای تراب به سمت شهر لنده با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان فعال می باشد.

فرماندار لنده در حاشیه این دیدار مهمترین مشکل فاز اول را تامین قیر دانست و گفت: ۳ کیلومتر دیگر تا شهر لنده باقی مانده است که از دکتر روستا درخواست داریم تا با اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری مقدمات مناقصه این پروژه هم فراهم شود.

پروژه بعدی هم آبیاری اراضی ۵۵۰ هکتاری دشت بن از رودخانه مارون بود که ضمن بازدید از عملیات لوله کشی و احداث استخر در حاشیه آن توضیحاتی توسط کارفرما ارائه گردید.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی از پروژه های احداث بیمارستان لنده، عملیات تعریض جاده لنده-قیام – بهمئی و احداث ایستگاه پست لیر بازدید کرد.

دکتر روستا در حاشیه این بازدیدها با اشاره بر پیگیری روزانه عملیات های عمرانی استان گفت: بعضی پروژه ها بعد از پیشرفت گاها تا ۸۰ درصد بخاطر مسائلی تعطیل می شوند و بخاطر گذشت زمان هزینه همان مقدار اندک باقیمانده از کل پروژه بیشتر می شود.

وی اولویت را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و‌گفت: اجر در ساخت پروژه ها تسریع شود هزینه اضافه ایجاد نخواهد شد و بیت المال هم هدر نخواهد رفت.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته گفت: انشالله در لنده با تخصیص های جدید اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

همچنین در بازدید از عملیات احداث ایستگاه پست لیر، دستورات لازم جهت رفع مشکل فنی بین برق منطقه ای استان خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق استان داده شد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب