معرفی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حکم امام جمعه دهدشت
معرفی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حکم امام جمعه دهدشت
با حکم حجت‌الاسلام وحدانی‌فر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سرهنگ جهان دیماز فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب از دهدشت، در مراسمی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان دبیر جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه معرفی شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با تبریک ایام اله دهه مبارک فجر گفت: نظام اسلامی دستاوردهای بی‌نظیر داشته اما آن طور که باید اطلاع‌رسانی نشده است.

امام جمعه کهگیلویه گفت: برای اطلاع‌رسانی خدمات انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام لکنت زبان وجود دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های حاصله پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: زمانی ما تحت حکومت استکبار جهانی بودیم اما امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: هر مدیر و مسئولی خدمات نهاد و دستگاه خود را با رسانه‌ها در میان بگذارد تا مردم بدانند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی بیرون از مرزها مانند خورشید تابان است و امید همه آزادی خواهان جهان به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کهگیلویه دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دانست و افزود: دهه فجر دهه افتخار عصر حاضر برای تمام دنیاست.

برپایه این گزارش، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام حسینی‌طلب، با حکم حجت‌الاسلام وحدانی‌فر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سرهنگ جهان دیماز فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی