“به گزارش فریاد جنوب”،نشست شورای اداری شهرستان لنده با حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست سیدمحمدتقوی فرماندار شهرستان لنده،گفت:در روزهای۱۳،۱۴،۱۵سه روز در تهران،یک روز در قم، ویک روز در کشور بردارمان عراق ودر آخر ۱۸تیرماه در مشهد مقدس مهم ترین اتفاق تاریخ که برگ زرین افتخار ماست یعنی شاهد تشیع رهبر انقلاب اسلامی هستیم.
وی افزود:مهم ترین وظیفه تمامی دستگاه های دولتی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تشیع رهبر انقلاب اسلامی است.
تقوی در ادامه به استفاده بهینه مصرف برق و آب در سطح شهرستان تاکید کرد وگفت:شهرستان لنده از مناطق گرمسیری استان کهگیلویه وبویر احمد است که در فصل تابستان از اوج گرمای بالای برخوردار می باشد و مصرف برق در ۳ماه تابستان به اوج خود می رسد.
وی عنوان کرد: چالش ناترازی برق در کشور و استان، وبه تبع در سطح شهرستان لنده وجود دارد که انتظار می رود برای عبور از این بحران مشارکت جدی دستگاههای اجرایی و مردم در کاهش مصرف را می طلبد.
فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اینکه آب یکی از مهم ترین زیر ساخت های مهم در توسعه اقتصادی و کشاورزی است.افزود:مصرف درست آب توسط مردم شهری وروستایی و مدیریت صحيح منابع آب وظیفه کلیه افراد و دستگاههای اجرایی شهرستان لنده است.
تقوی خاطر نشان کرد:آب مایع حیات زندگی کره زمین است و انتظار می رود که مردم شهرستان لنده درمصرف این مایع حیاتی همکاری لازم را به عمل آورند.
وی عنوان کرد:با مدیریت صحیح وبه موقع در مصرف آب وبرق میتوانیم از تنش بی آبی و ناترازی برق در پیک تابستان به خوبی عبور کنیم.
فرماندار شهرستان لنده گفت:متاسفانه طبق آمار گرفته شده توسط اداره آب وفاضلاب شهری شهرستان لنده میانگین مصرف اب در لنده بالاتر از مصرف کشوری واستانی است و این موضوع همکاری کلیه نهاد ها و مردم را می طلبد.

- نویسنده : طیبه برزیان
- منبع خبر : فریاد جنوب













