نام نویسی طرح نشاط معنوی در کهگیلویه وبویراحمد شروع شد
نام نویسی طرح نشاط معنوی در کهگیلویه وبویراحمد شروع شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی طرح تابستانی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با عنوان نشاط معنوی در اداره های اوقاف استان آغاز شد. به گزارش فریاد جنوب ، حجت الاسلام قاسم مؤمن شاد اظهار داشت: پسران و دختران هفت تا ۱۸ ساله برای ثبت […]

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی طرح تابستانی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با عنوان نشاط معنوی در اداره های اوقاف استان آغاز شد.

به گزارش فریاد جنوب ، حجت الاسلام قاسم مؤمن شاد اظهار داشت: پسران و دختران هفت تا ۱۸ ساله برای ثبت نام در شرکت در دوره آموزشی و تفریحی این طرح از امروز تا سیزدهم تیر فرصت دارند.

وی عنوان کرد: ۱۵ مبلغ دینی بومی مرد و زن و ۱۰ مبلغ اعزامی از قم طرح نشاط معنوی را در بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد از جمله امامزاده جعفر (ع)، امامزاده بی بی خاتونین (س)، امامزاده مختار (ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده اسدالله (ع) برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام مؤمن شاد بیان کرد: برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی و تفریحی برای افراد شرکت کننده در این طرح اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: روزانه چهار ساعت برنامه‌های آموزشی در موضوعات سبک زندگی اسلامی، احکام، اخلاق، هنر و سایر موضوعات مرتبط برای شرکت کنندگان در این طرح پیش بینی شده است.

حجت الاسلام مؤمن شاد افزود: در پایان برنامه‌های نشاط معنوی به شرکت کنندگانی که موفق به اخذ حد نصاب لازم شوند گواهینامه اهدا می‌شود.

وی بابیان اینکه برپایی اردوهای تفریحی و زیارتی از دیگر برنامه‌های طرح نشاط معنوی است گفت: اردوها درون استانی و خارج از شهرستان در بقاع متبرکه پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین اهداف اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد شامل کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه، ترویج معارف اسلامی در قالب غنی سازی اوقات فراغت تابستانه و مشارکت با نهادهای فرهنگی استان به منظور تحقق بهتر برنامه‌های همسو است.

وی همچنین از آمادگی اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برای مشارکت با سایر دستگاه‌های برگزارکننده طرح‌های اوقات فراغت برای برپایی اردوهای دانش آموزی در فصل تابستان خبر داد.

۲۲۵ بقعه متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.