نبوی زاده : کهگیلویه هیچ زمانی نماینده ای در تراز ملی نداشته است | در کهگیلویه هر فردی که پول بیشتری هزینه کند وارد مجلس می‌شود
نبوی زاده : کهگیلویه هیچ زمانی نماینده ای در تراز ملی نداشته است | در کهگیلویه هر فردی که پول بیشتری هزینه کند وارد مجلس می‌شود
کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، گفت: مجلس ما مجلس افراد است و هر کسی که بیشتر هزینه کند و پول و ثروت بیشتری دارد آن فرد وارد مجلس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب از دهدشت، نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه جمعه با حضور برخی از داوطلبان انتخابات کهگیلویه در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت در حالی برگزار شد که دو چهره شاخص اصولگرایی حوزه انتخابیه یعنی آقایان عدل هاشمی پور و سید علی محمد بزرگواری در این جلسه حضور نداشتند. در این جلسه دواطلبانی از جمله سید محمد موحد، علی مژدهی‌پور، فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان حضور داشتند.

زمان آغاز جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه راس ساعت ۶ عصر در محل نمازخانه حوزه علمیه خواهران بود. اولین داوطلبی که در این جلسه حضور پیدا کرد دکتر آیت نبوی زاده بود. سپس دکتر مژدهی پور، محمد علوی‌تبار، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان هر یک به فواصل زمانی مختلف در مکان برگزاری جلسه حاضر شدند. پس از گذشت حدود یک ساعت از حضور این ۵ داوطلب و با تماس‌های مکرر اعضای شورای وحدت، بالاخره سید محمد موحد نماینده فعلی کهگیلویه و داوطلب انتخابات در محل جلسه حاضر شد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد، نحوه صحبت‌ها را به دو تایم ده دقیقه‌ای تقسیم کرد و برای رعایت حق تقدم و شروع صحبت‌ها قرعه‌کشی شد و دکتر آیت نبوی زاده اولین نفری بود که صحبت‌هایش را آغاز کرد.

آیت‌اله نبوی‌زاده با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی یک شاخص است. جمهوری اسلامی دو شاخص دارد، یکی جمهوریت و دیگری اسلامیت و هیچ‌کدام به تنهایی و بدون از دیگری اعتبار ندارد.

وی افزود: انتخابات مظهر مردم‌داری جمهوری اسلامی است، انتخابات در واقع ارزش دادن به رأی و نظر مردم است، دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند که جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام ناکارآمد معرفی کنند و می‌توان با ارائه بهترین خدمات به مردم جلوی این کار را گرفت، البته جمهوری اسلامی خدمات بی‌نظیری را به مردم ارائه کرده است و با وجود این میزان خدمات بی‌نظیر، متأسفانه در بعضی جاها مشکلات و نواقصی وجود دارد.

استاد دانشگاه با بیان اینکه عمل و بینش ما معیار است، اضافه کرد: آنهایی که دوست دارند، انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی برسد و در تمام میادین بین‌المللی بدرخشد، باید کار کرد. کسانی که به دنبال به ثمر رسیدن آرمان انقلاب هستند و قانون اساسی را قبول دارند باید حاکمیت را توانمند کنند و هر چیزی سر جای خودش قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: عملکرد ما می‌تواند جمهوری اسلامی را کارآمد نشان دهد، وقتی تبعیض نباشد، فساد نباشد و اقتصاد و معیشت خوب باشد، می‌توانیم در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم، اگر سایر کشورهای اسلامی بخواهند از جمهوری اسلامی الگوبرداری کنند، جمهوری اسلامی با این شاخص‌ها یعنی کارآمدی اقتصاد و رفاه و سایر شاخص‌ها می‌تواند به عنوان الگو معرفی شود.

نبوی زاده با اشاره به اهمیت خانواده در نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: خانواده دارای ریشه و با بنیان مستحکم در اصل ریشه نظام است، اگر خانواده را زدند، دیگر امیدی به جامعه نیست. اگر می‌خواهیم جامعه به پویایی و شکوفایی برسد، باید بنیان خانواده را با اقتصاد، معیشت خوب و رفاه و آسایش با رویکرد دینداری مستحکم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماینده مجلس، گفت: نماینده یک شخصیت ملی است و در تعیین دولتمردان نقش دارد. قانون ریل پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی است و قانون توسط مجلس مصوب می‌شود، لذا مجلس در رأس امور است و این مجلس است که کار ریل‌گذاری را انجام خواهد داد. اگر این ریل گرفتار تبعیض و رانت شود، با مشکل مواجه می‌شویم.

این نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: در قانون نویسی روز به روز درجا می‌زنیم. قوانین قبلی را با قوانین فعلی مقایسه کنید و به لحاظ محتوایی قوانین ما محتوای ضعیفی دارند. در بانکداری مشکل داریم، نظام بانکداری مبتنی بر قانونی است که در سال 62 مصوب شده است. در قانون نظام بانکداری را بدون ربا می‌داند، اما الان نظام بانکداری عین ربا است.

نبوی زاده تصریح کرد: بدعت‌های غلط در جامعه ما سال‌های زیادی است که وجود دارد، مجلس ما مجلس افراد است و هر کسی که بیشتر هزینه کند و پول و ثروت بیشتری دارد آن فرد وارد مجلس می‌شود، این افراد به دنبال منافع مردم و ملت نیستند و فقط به دنبال منافع خودشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: فساد جامعه ما را فرا گرفته است و این طریقه کشور داری نیست، کهگیلویه در هیچ دوره ای نماینده ای در تراز ملی نداشته است، نماینده ما فقط بدنبال منافع و خواسته های شخصی و فردی است و بخاطر خدماتی که انجام داده بر مردم منت می‌گذارد، به جناب موحد و جناب بزرگواری توصیه میکنم از صحنه رقابت خداحافظی کنند و به جوانان اجازه دهید که در صحنه باشند و با کناره‌گیری شما دو بزرگوار می‌توانید در اذهان مردم ماندگار شوید.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی