نشست هم اندیشی و هماهنگی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد
نشست هم اندیشی و هماهنگی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری نشست هم اندیشی برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان در این معاونت با محوریت نحوه امتیاز دهی دوره کرونا به داوطلبان، جهت شرکت در این آزمون خبر داد.

به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه: این جلسه با حضور سرپرست معاونت توسعه دانشگاه و معاونین بهداشت و درمان، مدیران و کارشناسان تخصصی ستادی دانشگاه، نمایندگان سازمان های نظارتی و همچنین کارشناسان بازرسی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار گردید.

دهبانی زاده در ادامه گفت: در این جلسه نحوه امتیاز دهی دوره کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات مطلوب‌ و مناسبی ارائه گردید.

سرپرست‌ معاونت توسعه دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین گرامی، بر اجرای دقیق و کامل شیوه نامه ها و آیین نامه های این آزمون جهت امتیاز دهی دوره کرونا در راستای نیل به شفافیت و عدالت تاکید کرد و خواستار اجرای دقیق این موضوع مهم شد.

به گزارش وب دا؛ قرار است ۷۵ هزار نیرو در سه مرحله جذب و استخدام شوند که مجوز ۲۵ هزار نفر اول صادر و آزمون استخدامی آن ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد که در کمتر از دو ماه، نیروهای واجد شرایط به محل خدمت اعزام می‌شوند.

  • نویسنده : ندانعمتی