به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی پور امروز در هفتمین نطق انتخاباتی خود در چرام اظهار داشت: امام راحل ابهت و هیبت استکبار جهانی در راس امریکا را شکست حکومت ستمشاهی را بیرون راند و حکومت الله را پیاده کرد. نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه گفت: امام با قیام و نهضت حسینی‌اش […]

به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی پور امروز در هفتمین نطق انتخاباتی خود در چرام اظهار داشت:

امام راحل ابهت و هیبت استکبار جهانی در راس امریکا را شکست حکومت ستمشاهی را بیرون راند و حکومت الله را پیاده کرد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه گفت: امام با قیام و نهضت حسینی‌اش دینی امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب و عاشورایی را جایگزین نمود.

هاشمی‌پور افزود: در مدت چهار سالی که مستمر برای مردم مزاحمت ایجاد کردم عذرخواهی می‌کنم و یک عذرخواهی دیگر هم به خاطر اینکه اگر به واسطه مشغله کاری و درگیر پروژه‌ها بودن در کنار کار مجلس نتوانستم به درستی جوابگوی تلفن شما باشم و این قول را خواهم داد چون زمینه فراهم شده است که به فضل پروردگار پیروز میدان هستید جبران کنم.

این کاندیدای مجلس یازدهم تصریح کرد: قبل از اینکه به چرام بیایم تکلیف انتخابات به همت مردم و اراده آهنین و بصیرت بالایی که داشتند مشخص بود امروز این سیل خروشان و این استقبال باعث شد نتیجه انتخابات رقم بخورد و سوم اسفند پیروز میدان خودتان هستید این پیروزی را به شما و همه مردم تبریک عرض می‌کنم.

وی در تشریح عملکرد سه سال اخیر گفت: در همین ورزشگاه به معدن فسفات آماده باش داده بودم بعد از چهار سال معدن فسفات چرام با توجیه اقتصادی که دارد کارهای مطالعاتی انجام و به شرکت ایمیدرو منتقل شد.کارهایش تمام و سرمایه گذار مشخص شده است زمین آماده شد آب، برق و گاز تعیین تکلیف شد بستر فراهم است سال آینده ۲۰۰ تا۳۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.

هاشمی‌پور ادامه داد: در حوزه کشاورزی احداث سد آبریز در دستور کار است که دشت‌های چرام و صحرای کلاچو را آبیاری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امروز به توفیق الهی و به برکت نظام و همکاری مسؤولان خصوصا وزارت نیرو طرح سد آبریز در بودجه سال ۹۸ تصویب شده است.

هاشمی‌پور گفت: به عزیزی که دنبال عزت می‌‌گردد اعلام‌ می‌کنم عزتی که به واسطه بی‌تفاوتی به مارون از دست دادی برگرداندم.عزتی را که قرار باشد تالاب شادگان اطراف بهبهان در مسیر مارون آباد شود ولی من در کنارش  نتوانم آب برداشت کنم کجاست؟

وی خطاب به رقیب خود گفت: عزت را روزی از کهگیلویه فراری دادی که سد کلات را نابود کردی.

هاشمی‌پور در واکنش به ادعای رقیب مبنی بر اینکه جاده پاتاوه به دهدشت کار من است، افزود: تو کجای جاده پاتاوه بودی؟ سال ۸۵ بنده قائم مقام قرارگاه خاتم بودم با دلسوزی و تعصبی که داشتم قرارداد  بستیم شروع کردیم و از آن زمان هر کجا مشغول بکار می‌شدم پیگیری این پروژه بودم.

وی در خصوص طرح‌های آبرسانی در حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: آب شرب چهار شهر از سد کوثر در حال اجراست قرارگاه خاتم 200 میلیارد تومان در این طرح هزینه می‌کند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه راه‌های شهرستان تصریح کرد: لازم است نمایندگان ادوار گذشته و مسؤولان بابت فرسایشی شدن این جاده از مردم عذرخواهی کنیم. در حالی که هر هفته و هر ماه شاهد افتتاح و به بهره‌برداری از آزادراه و بزرگراه در کشور هستیم چه شده جاده ۱۰ کیلومتری ۱۵ سال طول بکشد و هنوز ۲و نیم‌کیلومتر باقی مانده باشد،امیدوارم تا دو سه ماه آینده پرونده جاده چرام به دهدشت بسته شود.

این نامزد انتخابات مجلس گفت: بدانید تمام طرح‌هایی که چهار سال خون دل خوردم آسایش را بر خود و خانواده حرام کردم تا حق مردم را بگیرم و کلید بزنم شک ندارم آخرین دوره است کاری به مردم ندارد به اطرافیان می‌رسد و آخر هم خداحافظی و طرح‌ها راکد می‌شوند.

هاشمی‌پور همچنین با ادعای اینکه کارکنان کمیته امداد مددجویان را وادار به حمایت از کاندیدای خاص می‌کنند، از استاندار و مدیرکل کمیته امداد خواست به این قضیه رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد: عرایضی خدمت آقای موحد دارم ؛در دیشموک گفته دور اول نفهمیدی، دور دوم نفهمیدی، ..پنج دوره ای که اسم بردی بس نیست؟؟ به جایی رسیدی رمق و توان نداری اجازه بده کسی بیاید کار کند.

 

غرور جوانی حق مسلم جوانان است نمی توانی از آنها بگیری زمانی من و تو این غرور جوانی را داشتیم زمانی همه امکانات و اعتبارات بود کاری نکردی الان از مرز ۷۰ گذشتی بگذار من هم هم سن و سال تو شوم
این مردم ۱۶ سال به تو اعتماد کردند دو دور نمی توانی به رای مردم اعتماد کنی؟

هاشمی پور با بیان اینکه با تنگ نظری که دراد می گوید رشد هاشمی از شهرداری بود می خواهد بگوید ان زمان که نماینده بودم هاشمی را شهردار گذاشتم گفت: اعلام میکنم خبر دارم که چه کسی را برای اینجا آماده کرده کت و شلوار آماده کرده برای مدیریت.تخصصی ندارد غیر از این کار چکار فلان پروژه عمرانی دارد؟

وی ادامه داد: این جمله ای که شما فرمودی سوژه خوبی به من دادی چون میدانم به جریان اصلاح طلب هم عرض کردم گفتم بدانید تمام طرحهایی که چهار سال خون دل خوردم اسایش را بر خود و خانواده حرام کردم تا حق مردم را بگیرم و کلیدبزننم شک ندارم اخرین دوره است کاری به مردم نداری به اطرافیان می رسی و اخر هم خداحافظی و طرح ها راکد می شوند.

هاشمی پور ادامه داد: گفته ای برنامه مدونی برای کهگیلویه آماده کردند که “بعد از انتخابات” از آن رونمایی میکنند! اولا اگر برنامه ای دارید چرا قبل از انتخابات به مردم نمیگویید؟دوما! برادر گرامی! شما بجز پیگیری همین کارهایی که در دوره شما تعطیل بود و بنده فعالشان کردم، چه برنامه جدیدی دارید؟ چیزی که شما بعنوان برنامه داری، همین کارهایی است که برایتان آرزو بود و میگفتید نمیشود ولی بدست من انجام شد!