هاشمی پور: روحیه قدرت طلبی و القاب و عناوین ندارم/خوزستانی‌ها در تعیین سرنوشت مردم کهگیلویه دخالت نکنند
هاشمی پور: روحیه قدرت طلبی و القاب و عناوین ندارم/خوزستانی‌ها در تعیین سرنوشت مردم کهگیلویه دخالت نکنند

به گزارش فریاد جنوب، آخرین نطق انتخاباتی «عدل هاشمی‌پور»، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه در شهر سرفاریاب برگزار شد. عدل هاشمی‌پور در جمع مردم سرفاریاب با بیان اینکه می‌بایست از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، افزود: به برکت نظام اسلامی طی چهار دهه خدمات ارزنده‌ای در کشور انجام […]

به گزارش فریاد جنوب، آخرین نطق انتخاباتی «عدل هاشمی‌پور»، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه در شهر سرفاریاب برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور در جمع مردم سرفاریاب با بیان اینکه می‌بایست از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، افزود: به برکت نظام اسلامی طی چهار دهه خدمات ارزنده‌ای در کشور انجام گرفت.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: دموکراسی یعنی دخالت مردم در تعیین سرنوشت خودشان از برکات انقلاب اسلامی است و هر چهار سال مردم را پای صندوق رأی می‌کشاند تا نماینده مجلس را انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: انسان‌های تنگ‌نظر، انسان‌هایی که سینه گشاده، دل بزرگ و دید وسیع ندارند، نظرتنگ و حسود هستند اصلاً نمی‌توانند ببینند که یک فردی رشد، پیشرفت ترقی کرده است و مطمئن باشید که این انسان سقوط خواهند کرد و هرگز به درجه‌ی والا نائل نمی‌شود و عاقبت‌به‌خیر هم نخواهند شد.

هاشمی‌پور با اشاره به خدمات صورت گرفته در سرفاریاب طی سه سال اخیر افزود: جاده طسوج شرایط نامناسبی داشت به دکتر خادمی استاندار وقت گفتم بخش خصوصی توان کار ندارد به بنیاد مسکن واگذار شد که هم اکنون هفت کیلومتر از این جاده انجام شده مابقی در شرف انعقاد قراداد است.

وی تصریح کرد: جاده دمه با قرار داد۱۷ میلیارد تومانی با پیمانکار در دو جبهه کاری فعال و جاده امامزاده یحیی به جاده پاتاوه وصل می شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه خط لوله ۴۲ اینچ گاز از سرفاریاب عبور می‌کند، افزود: به خاطر عبور این خط از سرفاریاب و خسارات مالی و جانی که بر مردم تحمیل شده است، با وزیر نفت رایزنی کردم یک و نیم میلیارد تومان از وزارت نفت برای سالن ورزشی سرفاریاب اختصاص یافت و اکنون آماده بهره‌برداری است. درمانگاه از محل همین اعتبار احداث شد و چمن مصنوعی نیز در کوتاهترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: پیگیر نیازهای مردم هستم و تشخیص می‌دهم چه مطالباتی دارند آدمی نیستم که به من بگویند این کار را انجام بده.

وی از احداث پایگاه ۱۱۵ تلخاب سرفاریاب و اختصاص دو دستگاه آمبولانس از ۱۳ دستگاه آمبولانس حوزه انتخابیه به دیگر خدمات صورت گرفته در سرفاریاب با پیگیری و رایزنی خود نام برد و گفت: اورژانس و سردخانه مندان مصوب شده است.

هاشمی‌پور همچنین از جلب کمک‌های خیرین برای مساجد، مصلاها و حسینیه‌ها خبر داد و افزود: ۵۰۰ میلیون تومان به مساجد سرفاریاب و ۵۰ میلیون تومان به امازماده علی کمک شد.

هاشمی‌پور با باین اینکه بدون بهره‌گیری از موسساتی که کار خیر انجام می‌دهند نمی‌توان این منطقه را ساخت، از دبیرستان سه کلاسه خیرساز سادات، اختصاص 6 کانکس به حوزه سرفاریاب به دیگر خدمات نام برد.

هاشمی‌پور با اشاره به راه‌اندازی تصفیه‌خانه سرفاریاب گفت: لوله‌های فرسوده سطح شهر باید تعویض شوند تا آب به کیفیت لازم برسد.

وی از پیگیری بخشودگی بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به آب و فاضلاب خبر داد و گفت: با رایزنی وزیر نیرو به صفر رسید مردم از پرداخت این پول معاف شدند.

 هاشمی پور افزود: به برکت نظام گازرسانی در حوزه انتخابیه از ۴۲ درصد به ۹۵ درصد طی سه سال اخیر رسید. اخذ محوز گازرسانی به دلی خلیفه‌ای، ده خلیفه، جمال‌الدین، امامزاده محمود و دلی جی صورت جلسه دارند.

این نامزد اتخابات مجلس افزود: جوانی را زیر نخل‌های آبادان و خرمشهر هدیه کردیم تجربه‌ای که کسب کردم می خواهم برای مردم هزینه کنم.هشت هزار میلیارد تومان پروژه از نیروگاه تا سد از پتروشیمی و باند فرودگاه و جاده پاتاوه تا جاده آب حیات، دمه، تشان به لنده از جمله اقدامات مؤثر است.

وی با بیان اینکه بارها گفتم با یک چشم فقط خوبی می‌بینم با چشم دیگر به بدی‌های خود فکر می‌کنم و به بدی دیگران کاری ندارم، افزود: هر بدی در حقم کردند به خدا می‌سپارم.