هاکی مردان نفت و گاز گچساران با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد
هاکی مردان نفت و گاز گچساران با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد
رئیس هیئت هاکی نفت و گاز گچساران گفت: هاکی بازان گچساران قهرمان دو دوره لیگ برتر هاکی ایران را با اقتدار شکست داده و قهرمان لیگ برتر شدند.

علیمرادکاظم پور در گفت و گو با فریادجنوب اظهار کرد: معتبرترین ترین لیگ برتر هاکی سالنی آسیا با حضور ۱۰تیم به میزبانی شهر همدان از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰دی ماه در حال برگزار است.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم هاکی بزرگسالان نفت و گاز وگچساران با تیم های گلستان ، سمنان و ایلام هم گروه است.
رئیس هیئت هاکی نفت و گاز گچساران تصریح کرد:تیم هاکی نفت و گاز گچساران در اولین دیدار خود به مصاف گلستان رفت که در این دیدار بر حریف خود با نتیجه پنج بر صفر غلبه کرد .
کاظم پور عنوان کرد: همچنین در دیدار دوم به مصاف سمنان رفت که در این دیدار حریف در سالن مسابقات حضور نیافت و هاکی بازان نفت گچساران با کسب نتیجه پنج بر صفر بر حریف سمنانی خود غلبه کردند.
رییس هییت هاکی نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در سومین دیدار خود هاکی بازان نفت گچساران به مصاف ایلام رفتند که در این دیدار توانستند تیم ایلام را که قهرمان دو دوره لیگ برتر هاکی ایران شده بود را با نتیجه ۶بر چهار شکست دهند.
کاظم پور بیان کرد: تیم هاکی نفت و گاز گچساران در مرحله نیمه نهایی به مصاف شهرداری کرمانشاه رفت و در این مصاف توانست با کسب نتیجه ۷بر ۲ بر حریف کرمانشاهی خود غلبه کردند و راهی فینال شدند.
وی افزود: هاکی بازان نفت گچساران در مرحله فینال به مصاف تیم ایلام که دو دوره قهرمان لیگ برتر ایران شده بودند.
کاظم پور ادامه داد: در این مصاف سخت توانستند این تیم را با کسب نتیجه ۶بر۳شکست دهند و مدال قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

پایان پیام/

  • نویسنده : ندانعمتی