هدف دورهمی اصلاح طلبان کهگیلویه در تهران؛ انتخابات مجلس یا گزینه جایگزین استاندار؟
هدف دورهمی اصلاح طلبان کهگیلویه در تهران؛ انتخابات مجلس یا گزینه جایگزین استاندار؟

🔻شنیده شده است جمعی از چهره های اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه در هفته جاری در یکی از باغ های فرحزاد تهران گرد هم جمع شده اند اما گزارش دقیقی از این نشست به بیرون درز نکرده است. اینکه این نشست با هدفی خاص بوده است و یا صرفا یک دورهمی دوستانه مشخص نیست،ولی با توجه […]

🔻شنیده شده است جمعی از چهره های اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه در هفته جاری در یکی از باغ های فرحزاد تهران گرد هم جمع شده اند اما گزارش دقیقی از این نشست به بیرون درز نکرده است. اینکه این نشست با هدفی خاص بوده است و یا صرفا یک دورهمی دوستانه مشخص نیست،ولی با توجه به انتخابات پیش روی مجلس و ترکیب نشست شکی نیست که یکی از محورهای این دورهمی بحث پیرامون به این انتخابات بوده است.
گفته می شود یکی از چهره های اصلاح طلب مقیم تهران که در دور قبل در تهران ثبت نام کرده بود و در دوره ای کوتاه یک مسئولیت مهم در تهران داشت، به همراه یکی از مدیران کل حوزه سیاسی استانداری که در یک سال اخیر حواشی زیادی به همراه داشته است و یکی دیگر از چهره های سیاسی شهرستان که سابقه نامزدی انتخابات در کهگیلویه را دارد در این جلسه حضور داشتند.
هم چنین با توجه به احتمال حضور استاندار فعلی در انتخابات آینده مجلس در حوزه انتخابیه ایلام احتمالا این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفته و برای معرفی گزینه بعد از احمدی تقسیم کار برای برنامه ریزی و رایزنی های بعدی صورت گرفته است .
باید منتظر ماند و دید موضع رسمی حاضران در این نشست چیست و آیا اخبار بیشتری از این نشست به بیرون درز خواهد کرد؟