هشدار فرماندار کهگیلویه و آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان در پی هشدار قرمز هواشناسی
هشدار فرماندار کهگیلویه و آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان در پی هشدار قرمز هواشناسی
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی شدید در سطح شهرستان، تمامی دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید حمزه محقق زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال فعالیت سامانه بارشی طی ۷۲ ساعت آینده در شهرستان و وقوع مخاطره در مناطق مستعد بارش برف و تگرگ، باران، رعد وبرق و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای درون شهری و بین شهری و جاری شدن روان آب‌ها تمامی دستگاه های مسئول در مدیریت بحران در محل کار مستقر بوده تا در صورت بروز بحران در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: مقرر شد تمامی ادارات شهرستان ظرفیت خودرویی و تجهیزاتی خود را برای مدیریت بهینه به حالت آماده باش درآورده و تیم‌های امدادی و خدمات رسان برق، آب و ارتباطات طی ۷۲ ساعت آینده حضور مستمر داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شود.

رئیس کمیته پیشگیری و مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه، تصریح کرد: تا پایان فعالیت احتمالی سامانه بارشی و اعلان هواشناسی مرخصی و ماموریت تمامی دستگاه ها، شهرداران و اعضای ستاد مدیریت بحران لغو شد.

محقق زاده ضمن توصیه عمومی و لزوم توجه به هشدارها در این زمینه، خاطرنشان کرد: اداره جهاد کشاورزی از طریق مراکز خدمات کشاورزی در بخش ها و دهیاران، موضوع اتخاذ تدابیر حفاظتی از محصولات کشاورزی و دامی را به عموم کشاورزان اطلاع رسانی نمایند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی