واکنش اینستاگرامی جوان نخبه گچسارانی به بیانیه آقای تاجگردون خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد/+جزئیات خبر
واکنش اینستاگرامی جوان نخبه گچسارانی به بیانیه آقای تاجگردون خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد/+جزئیات خبر

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب دکتر سجاد پورالحسینی جوان نخبه گچسارانی فارق التحصیل رشته شیمی و نفت از دانشگاه آلبرتای کانادا نسبت به بیانیه غلام رضا تاجگردون خطاب به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در صفحه شخصی اینستاگرام خود واکنش نشان داد. متن واکنش به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای غلامرضا تاج […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب دکتر سجاد پورالحسینی جوان نخبه گچسارانی فارق التحصیل رشته شیمی و نفت از دانشگاه آلبرتای کانادا نسبت به بیانیه غلام رضا تاجگردون خطاب به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در صفحه شخصی اینستاگرام خود واکنش نشان داد.
متن واکنش به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای غلامرضا تاج گردون،
با سلام و احترام،
مطلبی از شما خطاب به استاندار محترم وقت، جناب دکتر کلانتری پیرامون بودجه طرح های ملی شهرستان های گچساران و باشت توجه این بنده حقیر را به خودش جلب کرد. دلیل این جلب توجه این بود که شما از استاندار محترم دولت اصلاحاتی جناب دکتر روحانی و یاران مورد حمایت خود به دلیل کمبود بودجه طرح های ملی دو شهرستان مذکور گلایه ای ضمن تهدید به بازگشت کرده بودید. آیا این دولت، دولتی نبود که شما رسما به کرّات از آن، چه در زمان انتخابات ریاست جمهوری چه تا چند وقت اخیر، با تمام وجود از آن حمایت کردید؟ آیا این دولت، دولت یاران گرمابه ای شما، تاکید می کنم گرمابه ای به معنی واقعی (باشگاه نفت) نبود؟ آیا این دولت، دولتی نبود که وزیر بزرگترین وزارتخانه آن از بستگان شما به شما نزدیکتر بود و هر سری به جای تذکر و استیضاح در صحن علنی مجلس خودی پیرامون منابع انسانی و تبدیل وضعیت نیروهای بی پناه شهرستان های محروم جنوب کشور، با تمام وجود از ایشان حمایت کردید؟ چه اتفاقی افتاده است که این روزها سعی بر آن دارید که خود را جدا از این دولت بدانید؟ مگر دوستان و نزدیکان شما، وزیران و معاونین وزارتخانه های همین دولت و همین استاندارها نبودند؟ آیا فکر نمی کنید دوره این بازی های دوپهلو به سر رسیده است و مردم به لطف رسانه ها و دستگاه های قضایی آگاه شده اند و فریب این تغییر جبهه های در سطح کشوری شما را دیگر نمی خورند؟
جناب آقای تاج گردون، دوست عزیز و گرانقدر، لطفا در کنار بازی های تاج و سلطنتی خویش، کمی نیز به فکر مردم شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه مظلوم جنوب کشور در این شرایط بحرانی و پرالتهاب کنونی باشید.
ارادتمند شما، سید سجاد پورالحسینی