پلمب ۳ واحد صنفی متخلف و دستگیری متهم محکوم به حبس در کهگیلویه
پلمب ۳ واحد صنفی متخلف و دستگیری متهم محکوم به حبس در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موازین قانونی و دستگیری یک متهم فراری و محکوم به حبس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و رعایت موازین قانونی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی از ۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان بازید کرده که در این راستا تعداد ۳ واحد صنفی متخلف را به علت عدم رعایت موازین قانونی پلمب کردند.

وی افزود: در این راستا به ۸ واحد صنفی اخطار کتبی داده شده که در صورت عدم رعایت موازین قانونی و رفع مشکلات و عیوب موجود در مدت زمان مشخص نیز با آنها برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان و اصناف خواست هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با ماموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

موسوی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم فراری و محکوم به حبس در شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی در پی صدور حکم قضایی مبنی بر دستگیری یک نفر متهم متواری و محکوم به ۱۲ سال حبس به اتهام درگیری و سرقت در سطح شهرستان کهگیلویه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، مخفیگاه متهم را در شهر دهدشت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه جهت دستگیری وارد عمل شدند که با عکس العمل متهم مواجه و اقدام به درگیری و قمه کشی در مقابل مامورین نمود که نهایتا ماموران، حرکات وی را خنثی و در عملیات ضربتی این متهم را دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: با تحقیقات به عمل آمده متهم دستگیر شده فردی به هویت معلوم بوده که سال‌های زیادی از چنگال قانون متواری بوده و مدت ۱۲ سال حبس به اتهام درگیری و سرقت را در پرونده خود داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به یک فقره سرقت غلات اعتراف نمود، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب