پل چهارم بشار با نام سردار شهید”نورالله یزدانپناه”مزین می شود/ترمیم تمام تابلو های مخدوش شهر یاسوج تا پایان سال
پل چهارم بشار با نام سردار شهید”نورالله یزدانپناه”مزین می شود/ترمیم تمام تابلو های مخدوش شهر یاسوج تا پایان سال
فریاد جنوب-جلسه کمیسیون نامگذاری شهرداری یاسوج با چند مصوبه و پیگیری کار ترمیم تابلو های مخدوش شهر برگزار شد.

فریاد جنوب-جلسه کمیسیون نامگذاری شهرداری یاسوج با چند مصوبه و پیگیری کار ترمیم تابلوهای مخدوش شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، امروز دوشنبه 16تیر جلسه کمیسیون نامگذاری شهرداری یاسوج به ریاست فرشید احمدی کیش عضو شورای اسلامی این شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی با پیگیری مصوبات جلسات گذشته این کمیسیون و چند مصوبه جدید برگزار شد.

در این جلسه ابتدا احمدی کیش ضمن قدر دانی از اصحاب رسانه برای پوشش جلسات کمیسیون و روابط عمومی شهرداری برای پیگیری مصوبات گذشته از برخی اعضای کمیسیون به دلیل عدم حضور و یا تاخیر در برخی جلسات انتقاد کرد و گفت:از این به بعد اعضایی که بیش از دو جلسه در کمیسیون غایب باشند از حضور در جلسات منع و طی نامه ای از نهاد یا بخش مربوطه میخواهیم شخص دیگری را به نمایندگی برای حضور در جلسات معرفی کنند.

وی در ادامه در خصوص اهمیت نامگذاری در شهر ها گفت:یکی از اصول اساسی هر شهر نامگذاری است.اگر شهری خیابان هایش نامی نداشته باشند فاقد هویت هست و هم مردم، هم نهاد های خدمات رسان از جمله اورژانس. اتش نشانی، اداره پست و همچنین مسافران گردشگر نیز سرگردان خواهند شد.

حجت الاسلام ایرج جمالسیرت مدیر روابط عمومی شهرداری در ادامه ضمن تشکر از پیگیری احمدی کیش رئیس کمیسیون برای پیگیری مصوبات گذشته در خصوص اقدامات این مدیریت در راستای شناسایی و رفع نقص تابلو های سطح شهر یاسوج توضیحاتی ارائه داد.

جمالسیرت گفت:برای این کار ما مناطق را تقسیم بندی کرده و بعد از رفع نواقص به مناطق دیگر خواهیم پرداخت.در هفته گذشته مناطق کاشانی ها و گلستان ها تمام تابلو هایشان ترمیم و نوسازی شد.

در ادامه به پیشنهاد احمدی کیش و موافقت اعضای کمیسیون نام سردار شهید ”نورالله یزدانپناه” برای پل چهارم بشار به تصویب رسید.

در ادامه احمدی کیش از نامگذاری ساختمان معاونت فنی شهرداری به نام مرحوم امین پناهی و نیز یک ساختمان دیگر متعلق به شهرداری به نام مرحوم علی تاج امیری خبر داد و گفت: به زودی با قطعی شدن این نامگذاری ها به طور همزمان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده مرحومین این کار صورت خواهد گرفت.

وی در آخر خطاب به مردم یاسوج گفت:از شهروندان تقاضا داریم هر جا تابلویی مخدوش یا واژگون شده مشاهده کردند به روابط عمومی شهرداری اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان نسبت به ترمیم و یا نوسازی آن اقدام شود.