پیام تبریک کمیته جوانان ندای وحدت وهیئت ژیمناستیک بویر احمدبه رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد
پیام تبریک کمیته جوانان ندای وحدت وهیئت ژیمناستیک بویر احمدبه رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمدکه نشان از تعهد و تخصص و جایگاه علمی ، درایت،و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها……….
محضرجناب آقای دکتر دانش پایه
عرض سلام و تحیت

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمدکه نشان از تعهد و تخصص و جایگاه علمی ، درایت،و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده .
و از حسن اعتماد، انتخاب وهمکاری نماینده محترم بویراحمد بزرگ تقدیر و تشکر می نماییم . و رجای واثق داریم تعهد و تخصص و درجات علمی و کارآمدی های برجسته حضرتعالی نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه علمی و حرفه ای و ارتقاء جایگاه این مرکز علمی و کارآفرینی در خور استعدادهای فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جنابعالی را مسالت داریم.
از طرف
کمیته جوانان
جریان مردمی ندای وحدت

******************************

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

جناب آقای دکتر روح الله دانش پایه

انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض می نمایم. رجای واثق دارد حضور شما دراین مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش ان مدیریت محترم خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

از طرف
سجادیزدانپناه به نمایندگی مربیان و ورزشکاران استان ک.ب
(رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان بویر احمد)