پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام ۱۵ خرداد
پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام ۱۵ خرداد
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه با صدور پیامی، سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١۵ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) را به مردم شریف انقلابی شهرستان، به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و مسئولین شهرستانی تسلیت گفت.

در متن پیام سید زاهد کشاورز آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امام خمینى زنده است تا اسلام ناب محمدى زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین برافراشته است. (مقام معظم رهبری)

۱۴ خرداد هر ساله، اندوه بزرگی به عظمت از دست دادن رهبری که به جرأت تأثیرگذارترین رهبر انقلابی نیم قرن اخیر بود را در دل‌ها تازه می‌کند. کسی که به معنای واقعی، فرمانده حرکتی بزرگ و برجسته بود که برای دیگر کشورها به عنوان الگو و هدف شناخته شد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و حرکت عظیم مردم در سال های حماسه به ویژه قیام ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار، که نقطه عطف و سر آغاز تحوّلات و دگرگونی های شگفت آور در تاریخ انقلاب اسلامی است، صاحب اقتدار و عزت هستیم و بر همه­‌ی ما است که به عنوان رهروان طریق متعالی امام خمینی (ره) در جهت حفظ و ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف کهگیلویه، به ویژه خانواده معظم شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، شهدا سلامت و شهدا امنیت تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

سیدزاهد کشاورز
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

  • منبع خبر : فریاد جنوب