پیام تسلیت سردار عدل هاشمی پور در پی درگذشت مادر سردار شهید سید مرتضی شیرودی
پیام تسلیت سردار عدل هاشمی پور در پی درگذشت مادر سردار شهید سید مرتضی شیرودی
سردار حاج عدل هاشمی‌پور در پیامی درگذشت «حاجیه خانم سیده فاطمه شیرودی، مادر معظمه سردار شهید سید مرتضی شیرودی» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سردار حاج عدل هاشمی‌پور در پیامی درگذشت «حاجیه خانم سیده فاطمه شیرودی، مادر معظمه سردار شهید سید مرتضی شیرودی» را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حاج عدل هاشمی‌ پور آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
بَشِرِ الصَابِرینَ.اَلذِینَ اذَا اَصَابَتهُم مُصِیبَه قَالوا انِا لله وَ اِنَا اِلَیهِ رَاجِعونَ
خانواده معزز شهید والامقام سردار سید مرتضی شیرودی، بستگان و سادات همیشه نامدار امامزاده نورالدین عباس(ع)

گرچه سالها است که از عروج عارفانه و پرواز ملکوتی مجاهد نستوه، مبارز خستگی ناپذیر و سردار رشید سپاه اسلام سید مرتضی شیرودی می گذرد، اما رشادت های بی مثال شاگرد مکتب اباعبدالله الحسین(ع) در جبهه های کردستان و اقتدارشان در مقابل رژیم بعث عراق در یاد و اذهان ملت و همرزمانش به یادگار مانده است.

بی تردید، روحیۀ ترس ناپذیر و مجذوبیت شان با آرمان های سالار شهیدان را باید از نجابت، شهامت و خداترسی والدین بویژه مادر گرانقدرشان بدانیم. مادرانی که چنین سردارانی را قرن ها بعد از نهضت عاشورا، ولی با همان الگو و مصداقِ خداباوری تربیت داده و به دین و مکتب و ارزش های والای اسلام عزیز، جان و فکر بخشیده بودند، به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)« یاد پدران و مادران شهدا مثل یاد خود شهدا همیشه زنده است و از خاطرۀ ملت و تاریخ هرگز نخواهد رفت».

اکنون که حکمت خداوند بر آن بوده تا سایۀ پرمهر مادرمان زنده یاد؛ «حاجیه خانم سیده فاطمه شیرودی، مادر معظمۀ سردار شهید سیدمرتضی شیرودی» را در مسیر وصال به فرزند گرانقدرشان همراهی و یادشان را در دلهایمان ابدی کنیم، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده، بازماندگان و سادات جلیل القدر امام زاده نورالدین عباس(ع)، از خداوند سبحان برای همه داغداران صبر و اجر و برای آن مادر فاضله و مؤمنه، سعادت اخروی و همنشینی با فرزندان شان بر سفرهٔ رحمت و مغفرت مادرشان، حضرت فاطمه زهرا(س) را مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور
27/آبان/1402