پیام تسلیت محمد بهرامی به سادات جلیل القدر امامزاده علی(ع) وخانواده دانشی
پیام تسلیت محمد بهرامی به سادات جلیل القدر امامزاده علی(ع) وخانواده دانشی
خبر درگذشت انسانی نیکنام،با فضیلت،مصلحی فرهنگ پرور و فاخر پرور ،فرهنگی بزرگوار زنده یاد مرحوم مغفور حاج سید محمد حسن دانشی بسیار ما را نگران و متاثر کرد. این انسان ادیب و فرهیخته، تا آخرین لحظات فراقش، گریبان جهالت را با دستان پرفروغش به ورطه عدم و نیستی کشاند،و در محفل و مکتبش همیشه سایه فرهنگ و معرفت برقرار و مستدام بود./ راه و نامش جاودان باد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،محمد بهرامی فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه در پیامی درگذشت حاج سید  محمد حسن دانشی رابه ایل خوشنام، با اصالت وفرهنگ دوست  سادات جلیل القدر امامزاده علی (ع) و خانواده شریف  دانشی تسلیت گفتند

متن پیام بدین شرح است؛

بنام خدا

《 وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ》

خانواده شریف و نجیب دانشی وسادات جلیل القدر امامزاده علی(ع)

خبر درگذشت انسانی نیکنام،با فضیلت،مصلحی فرهنگ پرور و فاخر پرور ،فرهنگی بزرگوار زنده یاد مرحوم مغفور حاج سید محمد حسن دانشی بسیار ما را نگران و متاثر کرد.
این انسان ادیب و فرهیخته، تا آخرین لحظات فراقش، گریبان جهالت را با دستان پرفروغش به ورطه عدم و نیستی کشاند،و در محفل و مکتبش همیشه سایه فرهنگ و معرفت برقرار و مستدام بود./ راه و نامش جاودان باد.
بدین ترتیب این مصیبت و ضایعه سنگین و سهمگین راصمیمانه به خانواده محترم دانشی(بویژه فرزندان شریف و داغدار ایشان، جناب آقایان دکتر عبدالهادی و ابوالحسن دانشی)، جمیع بستگان، اقارب و آشنایان بالاخص سادات جلیل القدر امامزاده علی(ع) ،همچنین فرهنگیان ارزشمند شهرستان کهگیلویه تسلیت و تعزیت عرض مینماییم.
امیدواریم خداوند حکیم به عظمت این ایام حزن انگیز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به ایشان رحمت و مغفرت
و به جمیع بازماندگان شکیبایی و بردباری عطا فرماید.

*محمدبهرامی*
۲شهریور۱۴۰۰