پیام تقدیرو تشکر فرماندار گچساران از مردم به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن
پیام تقدیرو تشکر فرماندار گچساران از مردم به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن

به گزارش فریادجنوب روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران در پیامی از مردم ولایتمدار این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن تقدیر و اشور کرد. “بسم الله الرحمن الرحیم” یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و به شکرانۀ چهل و چهار سال مقاومت و ایستادگی و […]

به گزارش فریادجنوب روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران در پیامی از مردم ولایتمدار این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن تقدیر و اشور کرد.

“بسم الله الرحمن الرحیم”
یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و به شکرانۀ چهل و چهار سال مقاومت و ایستادگی و فتح قله‌های عزت و شرافت، افق‌های روشنی از امید و بالندگی، رشد و تعالی را نویدبخش است.
بی‌شک این حضور حماسی، پایبندی مردم به آرمان‌های مقدس شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله) را به اثبات رساند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان داخلی و خارجی کوبید تا بار دیگر نقشه‌های شوم آنان ضد وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی نقش بر آب شود.
مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان گچساران، با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسمات و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده اند.
بر همین اساس بر خود وظیفه می‌دانم از همراهی و حضور پر شور و شعور مردم فهیم و انقلابی شهرستان گچساران در راهپیمایی ۲۲ بهمن صمیمانه قدردانی کرده و برای همه همشهریانم آرزوی توفیق عزت و سربلندی از درگاه احدیت را مسئلت می نمایم.

روانبخش دیهیمی خوب
فرماندار شهرستان گچساران

  • نویسنده : ندانعمتی