پیام تقدیر وتشکرکانون همبستگی جامعه یادگاران شهداءاز دادستان شهرستان لنده
پیام تقدیر وتشکرکانون همبستگی جامعه یادگاران شهداءاز دادستان شهرستان لنده

  به گزارش فریادجنوب،کانون همبستگی جامعه یادگاران شهداء،شهرستان لنده طی پیامی از عملکرد دادستان شهرستان لنده تقدیروتشکر کردند. متن پیام به شرح زیراست. راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سراز پا نشناخته و استوار وبا نشاط گام بر می‌دارد ، اندیشه وتلاش خدمت گزاران صدیق عمران آبادانی ایران اسلامی هیچ‌گاه […]

 

به گزارش فریادجنوب،کانون همبستگی جامعه یادگاران شهداء،شهرستان لنده طی پیامی از عملکرد دادستان شهرستان لنده تقدیروتشکر کردند.

متن پیام به شرح زیراست.

راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سراز پا نشناخته و استوار وبا نشاط گام بر می‌دارد ، اندیشه وتلاش خدمت گزاران صدیق عمران آبادانی ایران اسلامی هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت ،

جناب آقای رضا رستم نژاد دادستان جوان ،انقلابی شهرستان لنده ،

مدت اندکی تشریف آوردید که شاهدخدمات ارزشمند حضرتعالی توسعه پرشتاب شما در این شهرستان هستیم ،خداوند را شاکریم که با درایت،تدابیر واقدامات جنابعالی شاهد رشدو پیشرفت روز افزون در حوزه‌های مختلف شهرستان بوده ایم ،درود بر اندیشه وهمت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را به همراه داشته است.

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر،مردم و کانون همبستگی جامعه یادگاران شهدای شهرستان را از اقدام بجا شایسته،اثرگزار، جهادی،وقاطع شمارا در بحث پیگیری وسرکشی از کارهای عمرانی ،فرهنگی و مطالبات مردم شهرستان و روستاها ،خصوصا در این ایام عید باستانی نوروز که بهترین ارامش،اسایش، سلامتی و امنیت مردم و مهمانان نوروزی در این شهرستان ومکانهای گردشگردی ،که بدون از هیچ گونه خطرات ناشی از قبیل ،درگیری،سرقت، تصادفات رانندگی ،ناامنی و غیره بوده به ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که انتخاباتی فاقد حاشیه ،سالم بدون کوچکترین تنشی که شهرستان لنده در سطح استان از نظر سلامت و امنیت رتبه اول را با بهترین نظارت و امنیت برگزار گردید ،حضور حضرتعالی در این ایام با همکاری نیروهای امنیتی ودستورات ویژه شما که بسیار قابل تقدیر است ، تقدیم میداریم.

امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره در کنار خانواده محترمتان سالم و سربلند باشید.

در پایان ضمن قدردانی این مدت از این حرکت ارزشی ،انقلابی،وماندگار جنابعالی ،تقدیر وتشکر ویژه کنیم و خواستار همکاری بیشتر در بحث پروژه‌های نیمه کار ورها شده به ویژه مال باختگان صندوق سرمایه گذاری در این شهرستان میباشیم واز خداوند منان برای شما آرزوی توفیق روز افزون داریم.

کانون همبستگی جامعه یادگاران شهدا

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب