پیش ثبت‌نام عدل هاشمی پور برای انتخابات ۱۴۰۲ | جهشی دوباره برای رساندن کهگیلویه بزرگ به تعالی و تحرک اقتصادی
پیش ثبت‌نام عدل هاشمی پور برای انتخابات ۱۴۰۲ | جهشی دوباره برای رساندن کهگیلویه بزرگ به تعالی و تحرک اقتصادی
مهندس عدل هاشمی پور با تکمیل پیش ثبت نام در سامانه وزارت کشور، عملا خود را برای رقابت انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آماده کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، مهندس عدل هاشمی پور با تکمیل پیش ثبت نام در سامانه وزارت کشور، عملا خود را برای رقابت انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آماده کرد.

نماینده دهمین دوره انتخابات مردم شریف کهگیلویه بزرگ، با عزمی راسخ و برنامه ای کارشناسی، مدون و تحول گرا، به جوانان، نخبگان، پژوهشگران و خردورزان و با استفاده از خرد جمعی و انسجام عمومی برای تکمیل زیرساخت های توسعه و رساندن کهگیلویه بزرگ به تعالی و تحرک اقتصادی نوید دوباره‌ای داد.

مهندس عدل هاشمی‌پور معتقد است که مهمتر از آمدن، داشتن برنامه و دانش لازم برای پیشرفت و تعالی نگری است. وقتی توسعه برای مردم، دانشگاه، جوانان و متخصصین محور اصلی باشد، یقیناً کمیسیون های تخصصی، پشتوانه افق های دوردست مردم و مردم هم قدرتمندانه مسیر عدالت خواهی و توسعه همه جانبه را همراه و همگام خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم معتقد است که نباید فرصت خدمت و تحول در کهگیلویه بزرگ را از مردم گرفت. وقتی کسی می داند در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون های مهم و مؤثرِ در محرومیت زدایی، دانش و آگاهی لازم را برای استیفای حق مردم ندارد و نمی تواند نیازهای مردم و منطقه را بر اساس دانسته های علمی و پژوهش های محققان حوزه انتخابیه اولویت بندی کند، یعنی وقت مردم را می گیرد و تحقق و تکمیل پروژه ها و زیرساخت ها را به زمانهای طولانی و دهه ها می‌کشاند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیه کهگیلویه بزرگ می‌گوید آنچه در این سالها مانع ساماندهی و تحول پذیری در کهگیلویه بزرگ شده است، علاوه بر بی توجهی به جوانان خلاق و بی عدالتی در توزیع خدمات، مرزبندی‌های سیاسی خودساخته، منطقه گرایی منفعت طلبانه و خانواده محوری فسادآمیز است که متأسفانه از مهمترین مسائل و چالش های مدیریتی شده اند. به لطف خدا و با همت مردم، برای همیشه از جاده موفقیت و صلاحیت جوانان عزیزم گام بر میدارم و میل به خدمت، پویایی فکری و برنامه ریزی علمی را از دل قومیت‌ها، طوایف، سلایق و مناطق مختلف بیرون خواهم آورد تا دستی واحد برای آبادانی کهگیلویه بزرگ باشیم.

مهندس هاشمی پور، رقابت با دیگر چهره های شاخص کهگیلویه را امری مطلوب و مفید می خواند و معتقد است که براساس نص صریح قرآن که می‌فرماید «فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»، حق آزادی بیان و انتخاب، هدیۀ الهی به بشریت است که هرکس بتواند و این شایستگی را در خود می بیند که می تواند خادم مردم باشد، فکر و ایده و توانش را عرضه کند تا مردم با آزادی و درایت، اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیه کهگیلویه بزرگ می‌گوید با تحولات گسترده ای که در حوزه های رسانه، دانشگاه و خواستگاه مردم صورت گرفته است، یقین می دانم که گفتار درمانی، کلی گویی و بیان مطالب نصیحت گونه از تریبون های سیاسی و تخصصی انتخابات و مجلس شورای اسلامی، از قضاوت جوان تحصیلکرده و مردمِ در محرومیت مانده، مغفول نخواهد ماند. بنابراین تخصص و تجربه مفید در تدوین برنامه عملیاتی و اهتمام در سازندگی است که بین ایدۀ کاندیداها و قدرت انتخاب مردم، همگرایی و انسجام بوجود می‌آورد.

مهندس عدل هاشمی‌پور می‌گوید به حول قوۀ الهی و توسل به ائمه اطهار، خاصه سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مطالبه مردم شریف کهگیلویه بزرگ، علی الخصوص محققان جوان، فرهنگیان فرهیخته، علمای وارسته، زنان و دختران خیراندیش، ورزشکاران پهلوان صفت و همیشه قهرمان، دانشگاهیان اندیشه محور و مطالبه گر و رسانه های مستقل، آزاداندیش، تحلیل گرا و نظارت کننده، به ندای مردمم لبیک گفته و همچون گذشته، برای خدمت و سازندگی، مقتدرانه و متعهدانه آمادۀ انجام وظیفه هستم. باشد که خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب