چتر حمایتی صندوق بیمه روستایی وعشایر استان کهگیلویه وبویراحمد برای اهالی شهرسی سخت
چتر حمایتی صندوق بیمه روستایی وعشایر استان کهگیلویه وبویراحمد برای اهالی شهرسی سخت
شهر سی سخت  جزء شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت می یاشد  ومشمول این صندوقند و همه ساکنان این شهر مثل کارکنان دولت  می توانند با استفاده ازظرفیت های این صندوق  بازنشسته شوند وهم چنین  کارمندانی که همسرانشان  خانه دار هستند می توانند از بیمه بازنشستگی ومزایای آن  برخوردار شوند.

عیسی کریمی مدیر صندوق بیمه اختصاصی کشاورزان ،روستائیان  وعشایر   استان کهگیلویه وبویراحمدضمن حضوردرجمع نمازگزاران سی سختی، در خصوص نحوه کارکرد وخدمات ارایه شده توسط این صندوق  توضیحاتی ارایه نمود.

فریادجنوب :عیسی کریمی درجمع نمازگزاران سی سختی ، ضمن تقدیر وتشکر از فرماندار، اعضای ستادنمازجمعه  این شهر گفت ؛  فرهنگ کلید واژه وحلقه ی مفقوده ی است که باید در همه امورات مدنظر قرار گیرد و در سالهای گذشته تا کنون مردم شریف ونجیب دیارم ابن مهم را به عینه در خصوص استفاده از بیمه صندوق بیمه عشایری وروستایی لمس کرده اند.

کریمی گفت : شهر سی سخت   همچنان درگیر مشکلات وآسیب های  زلزله می باشند واگر اهالی این شهر ساختمان های خود را به صورت نظام مند بیمه می نمودند ،امروز صاحب مسکن قوی بودند و منتطر دولتمردان نمی ماندند.

وی در ادامه گفت ؛ شهر سی سخت  جزء شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت می یاشد  ومشمول این صندوقند و همه ساکنان این شهر مثل کارکنان دولت  می توانند با استفاده ازظرفیت های این صندوق  بازنشسته شوند وهم چنین  کارمندانی که همسرانشان  خانه دار هستند می توانند از بیمه بازنشستگی ومزایای آن  برخوردار شوند.

کریمی گفت :  دولت به عنوان  کارفرما دراین صندوق ۷۰ درصد حق  بیمه پرداخت می کند و امسال سهم دولت یک میلیون ودویست هزار تومان هست واهالی فهیم این شهر وکسانی که سنشان  بالای ۱۸ سال  وبالاتر می باشند می توانند از بیمه بازنشستگی وخدمات درمانی این صندوق  برخوردار باشند.

عیسی کریمی در پایان از امام جمعه  شهر سی سخت و فرماندار شهرستان دنا  و مردم شریف سی سخت  تقدیر وتشکر نمود‌

  • نویسنده : سید داود موسوی منش
  • منبع خبر : فریادجنوب