کرونا در کهگیلویه و بویراحمد باز هم جان گرفت
کرونا در کهگیلویه و بویراحمد باز هم جان گرفت
فـــریاد جنوب | سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به یک‌هزار و ۱۷۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، جاودان سیرت با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۷۶ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد، اظهار کرد: آزمایش ۱۰ نفر از این تعداد مثبت بود.

وی شمار بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۳ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت همچنین ۹ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد.

جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک‌هزار و ۱۷۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و تعداد ۱۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر نیز بهبود یافته اند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان نارنجی و بقیه در وضعیت رنگ زرد کرونایی هستند.

جاودان سیرت خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، دنا، چرام، بویراحمد و گچساران در وضعیت زرد، باشت نارنجی و بهمئی، مارگون و لنده نیز در وضعیت آبی کرونایی هستند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب