کسب اولین برد تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در لیگ برتر
کسب اولین برد تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در لیگ برتر
تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت روز دوشنبه با پیروزی بر تیم پرواز هوانیروز اصفهان به اولین برد خود در لیگ برتر هندبال ایران دست یافت.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در دور برگشت مسابقات هندبال کشور موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ تیم پرواز هوانیروز اصفهان را شکست دهد و اولین برد خود در این مسابقات را کسب کند.

این مسابقه مهم با حضور پرشور بیش از سه هزار نفر از هواداران تیم هندبال دهدشت در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت برگزار شد و این اولین برد فرازبام خائیز دهدشت در دور برگشت رقابت های لیگ برتر است.

تیم‌های مسن کرمان، گیتی پسند اصفهان و شهید شاملی کازرون رده های اول تا سوم لیگ برتر هندبال ایران را در اختیار دارند و از مدعیان اصلی کسب قهرمانی محسوب می‌شوند و تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت با کسب ۱۵ باخت و یک پیروزی در رده آخر لیگ برتر هندبال ایران قرار دارد.

تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت برای اولین بار در سال ۹۶ به لیگ برتر هندبال کشور صعود کرد و از سال ۹۷ تا ۱۴۰۲ سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و یک مقام سومی، یک مقام پنجمی و یک ششمی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر هندبال مردان ایران، تعداد ۱۲ تیم آلومینیوم اراک، پرواز هوانیروز اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، پیکان خراسان، زغال سنگ طبس، سپاهان نوین، گیتی پسند اصفهان، فراز بام خائیز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند و تا نیم فصل یعنی هفته یازدهم ۶۶ بازی برگزار می‌شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی