کسب رتبه کشوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در تبدیل وضعیت ایثارگران
کسب رتبه کشوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در تبدیل وضعیت ایثارگران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تبدیل وضعیت ایثارگران خبر داد و گفت: به منظور ارج گذاری به خدمات شایسته خانواده بزرگ ایثارگران استان و در راستای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱،  سه هزار و ۵۰ نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، جهانگیر شاهینی از کسب رتبه برتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تبدیل وضعیت ایثارگران خبر داد و گفت: به منظور ارج گذاری به خدمات شایسته خانواده بزرگ ایثارگران استان و در راستای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱،  سه هزار و ۵۰ نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رتبه برتر این سازمان در حالی است که در مقایسه با سایر استان‌های بزرگ توانسته نسبت راهبری و انجام فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.

برپایه این خبر و در همین زمینه، مدیر کل، معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نسبت به تقدیر از خدمات شایسته ریاست و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام کردند.

همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط ریاست سازمان جهت جذب اعتبارات به مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع درمانی ایثار استان و ساماندهی گلزارهای شهدا و یادمان های شهدای گمنام استان تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب