کشفیات متعدد کالاهای قاچاق فرماندهی انتظامی کهگیلویه در روزهای گذشته در سطح شهرستان | دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در کهگیلویه
کشفیات متعدد کالاهای قاچاق فرماندهی انتظامی کهگیلویه در روزهای گذشته در سطح شهرستان | دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در کهگیلویه
فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه طی روزهای گذشته با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی های هدفمند در سطح شهرستان کهگیلویه کالاهای قاچاق زیادی را کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دهدشت بهبهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به دو دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۴ تن آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر شده و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

کشف احشام قاچاق در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از کشف احشام قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی کوشک شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۵ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد داشته آنها را به یکی از استان‌های همجوار کشور برای صادرات غیرقانونی انتقال دهند، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارقان محتویات درون خودرو در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خبر دیگری از دستگیری دو نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس دو نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۱ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در کهگیلویه

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهنام زمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه‌های راک و کلات ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودروهای عبوری محور دهدشت به پاتاوه به دو دستگاه خودروی پراید بار مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۴ دستگاه ماشین لباسشویی ال جی و ۲ دستگاه ال ای دی سامسونگ قاچاق کشف و ضبط کردند.

زمانی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا تاکید کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب