کشف کالای قاچاق میلیاردی و دستگیری سارقان حرفه‌ای در کهگیلویه
کشف کالای قاچاق میلیاردی و دستگیری سارقان حرفه‌ای در کهگیلویه
فـــریاد جنوب | فرمانده‌ انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارقان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد قاطع و قانونی با مجرمان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع دستگیری سارقان در این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: در اجرای این طرح که با مشارکت کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهر دهدشت به اجرا درآمد تعداد ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای که اقدام به انواع سرقت در این شهرستان می‌کردند را حین انجام سرقت دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: از دیگر نتایج اجرای این طرح، اعتراف به ۵ فقره انواع سرقت و کشف مقادیری اموال مسروقه اعم از منزل، خودرو و گوشی موبایل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: هدف انتظامی شهرستان از اجرای این قبیل طرح ها ایجاد امنیت برای شهروندان و پیشگیری از جرائم است و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

وی در ادامه هم‌چنین از کشف کالای قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در محوردهدشت-بهبهان و انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تیگو ۸ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی کالای قاچاق غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را به طور تقریبی یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب