کلنگ زنی گاز رسانی به منطقه موگرمون در شهرستان لنده
کلنگ زنی گاز رسانی به منطقه موگرمون در شهرستان لنده

به گزارش فریاد جنوب،با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل گاز، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات کلنگ زنی گاز رسانی به منطقه موگرمون در شهرستان لنده انجام شد. مدیرکل گاز در ابتدای مراسم ضمن تشکر از استاندار و نماینده مردم در […]

به گزارش فریاد جنوب،با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل گاز، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات کلنگ زنی گاز رسانی به منطقه موگرمون در شهرستان لنده انجام شد.
مدیرکل گاز در ابتدای مراسم ضمن تشکر از استاندار و نماینده مردم در مجلس گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به ۶ روستا گاز رسانی خواهد که عملا با انجام این پروژه لنده شهرستان سبز خواهد شد.
وی افزود: این پروژه برای گازرسانی به بیش از ۶ روستای بخش موگرمون به نام‌های بنه علیاری، گرداب کبیر، وحدت آباد، دشت ناصری، مورجن، تل قلعه است.

فرماندار لنده هم در این مراسم گفت: یکی از دلایلی که باعث می شود عملیات توسعه در یک شهرستان شتاب بیشتری بگیرد، پیگیری مداوم این کار هست.
امام جمعه شهر لنده هم با اشاره به مشکلات روستاهای بخش موگرمون گفت: سال‌های سال است که مردم بخش موگرمون از عدم تکمیل پل دره وحشت، وحشت دارند و هرساله کمی کار می‌شود و دوباره رها می‌شود و امیدواریم که این پل به ثمر برسد.

دکتر روستا هم با اشاره به هزینه های ناشی از تعلل در اجرای پروژه ها گفت: با تسریع در اجرای پروژه‌ها از هدررفت بیت المال جلوگیری خواهد شد.
شایان ذکر است پروژه گاز رسانی به ۶ روستای بخش موگرمون به نام‌های بنه علیاری، گرداب کبیر، وحدت آباد، دشت ناصری، مورجن، تل قلعه به طول ۱۷ کیلومتر در مدت زمان ۳۵۰ روز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد که در این طرح ۴۳۹ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱ هزار و ۹۷۲ نفر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

 

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب