گلایه های پدر اسماعیل دژه از مسئولان | علی محمد دژه : مسئولان استانی و شهرستانی تاکنون هیچ حمایتی از فرزندم نکردند
گلایه های پدر اسماعیل دژه از مسئولان | علی محمد دژه : مسئولان استانی و شهرستانی تاکنون هیچ حمایتی از فرزندم نکردند
علی محمد دژه گفت: در مسابقات جهانی امسال در برزیل، اسماعیل به عنوان فنی‌ترین و سریعترین بازیکن جهان شناخته شده اما هیچگونه حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان از فرزندم نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، ظهر امروز آئین استقبال از اسماعیل دژه بازیکن تیم فوتسال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران که همراه با تیم ملی در مسابقات جهانی برزیل به مقام قهرمانی رسیدند، باحضور خانواده، دوستان و مردم ورزش‌دوست شهر دهدشت در میدان شهید ضیایی برگزار شد.

علی‌محمد دژه پدر اسماعیل دژه در حاشیه آیین استقبال و در گفت‌و‌گو با فریاد جنوب، با اشاره به عدم حمایت مسئولان از فرزندش، گفت: از سال ۱۳۷۸ تاکنون اسماعیل تعداد ۵۶ حکم قهرمانی در مسابقات استانی، کشوری و حتی جهانی کسب کرده و تاکنون هیچگونه حمایت مادی و معنوی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی از فرزندم نشده است.

وی با ابراز گلایه‌مندی از عدم حمایت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: در مسابقات جهانی امسال در برزیل، اسماعیل به عنوان فنی‌ترین و سریعترین بازیکن جهان شناخته شده اما هیچگونه حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان از فرزندم نشده است.

دژه عنوان کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و حتی شهرستان از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی و حضور اسماعیل دژه در ترکیب تیم ملی اصلأ اطلاعی نداشته و کاملأ اظهار بی‌اطلاعی کردند.

وی با اشاره به عدم حمایت و همکاری اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در برگزاری مراسم استقبال، بیان کرد: مسئولان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان جهت برگزاری مراسم استقبال از فرزندم اسماعیل هیچگونه همکاری نکردند حتی رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه مراسم استقبال که بصورت خودجوش و مردمی برپا شده بود را به دلیل مسائل سیاسی، بهم زد.

دژه با اشاره به حمایت‌های نماینده مردم کهگیلویه از فرزندش طی سالهای گذشته تاکنون، عنوان کرد: اگر از سوی نماینده فعلی کهگیلویه از فرزندم حمایتی شده باشد بنده به عنوان پدر اسماعیل اصلأ اطلاعی ندارم.

وی عنوان کرد: سردار عدل هاشمی‌پور در گذشته و زمانی که هنوز در کسوت نمایندگی مجلس نبود تا به امروز بارهای بار و بی‌نهایت از لحاظ مادی و معنوی از اسماعیل دژه حمایت کرد و حتی برای اشتغال اسماعیل تا ۹۰درصد اثرگذار بود و ما قدردان ایشان هستیم.

دژه خطاب به مسئولان استانی و شهرستانی گفت: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار دارم که از افرادی همچون اسماعیل که با وجود داشتن معلولیت، این چنین برای شهرستان و استان افتخار کسب کرده، حمایت کنند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی