یاران سردار، استوار چون کوه افق توسعه را نشانه رفته اند
یاران سردار، استوار چون کوه افق توسعه را نشانه رفته اند
یاران جریان تحول با اعتقاد راسخ به درستی مسیر و راهی که انتخاب نموده اند و اطمینان از توانایی کاندید جریان تحول، نه تنها کوچکترین خللی در عزم استوار و راسخ شان به وجود نیامده بلکه هر روز محکم‌تر از دیروز پای بر انتخاب اصلح خود فشرده و مشتاق تر از همیشه به مسیر خود ادامه داده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب ؛ یادداشت امیر محبی فر | مدتهاست که فضای استان کهگیلویه و بویراحمد با اختلاف بسیار از سایر نقاط کشور انتخاباتی شده و شور و هیجانی وصف ناپذیر در لایه های مختلف جامعه جهت تلاش برای پیروزی کاندیدای مورد نظر مشهود است و هر کس به نوعی سعی در جلب نظر و رای مردم دارد اما در کهگیلویه بزرگ وضعیت متفاوت‌تر از همه ادوار و سایر شهرستانهای استان هست.

یاران جریان تحول علی رغم اینکه هنوز تاییدیه شورای نگهبان به صورت رسمی اعلام نشده با اعتقاد راسخ به درستی مسیر و راهی که انتخاب نموده اند و اطمینان از توانایی کاندید جریان تحول، نه تنها کوچکترین خللی در عزم استوار و راسخ شان به وجود نیامده بلکه هر روز محکم‌تر از دیروز پای بر انتخاب اصلح خود فشرده و مشتاق تر از همیشه به مسیر خود ادامه داده‌اند چون به انتخاب خود ایمان و اعتقاد داشته و آن را تنها راه عبور از مشکلات و معضلات گریبانگیر دیار خود که همان توسعه نیافتگی است میدانند.

کاندیدای جریان تحول باید به داشتن چنین یاران و همراهانی به خود ببالد. یارانی که عمیقا به این درک رسیده اند تا یک بار برای همیشه عنان وکالت مردم را به کسی بسپارند که به شایستگی از حقوق آنها در زمینه های مختلف میتواند دفاع کند و راه خروج از بن بست را به خوبی میشناسد و البته انتظاری غیر از این از یک وکیل اصلح نمیرود.

آنچه مسلم و مبرهن است این است که هر چه به روز مشخص شدن سرنوشت چهار ساله مردم در اسفندماه نزدیک تر میشویم بر جمع یاران تحول خواه افزوده شده و به فتح قله نزدیکتر می‌شویم و این موج تحول‌خواهی بی شک همه‌ی موجهای کوچک را در خواهد نوردید و آنها را در خودم هضم خواهد نمود تا آرامش از جنس توسعه بر این ساحل بیکران هویدا گردد، ان شالله.

 

آنچه خواندید از سری یادداشت های مخاطبین پایگاه خبری فریاد جنوب است و انتشار آن به معنای تائید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود این یادداشت را تایید یا نقد کنید.