“به گزارش فریاد جنوب”،روحالله ویسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده، در نشست شورای اداری شهرستان لنده از ابعاد مختلف برنامههای اعزام نیروهای این شهرستان به تهران و همچنین استقرار موکب در مشهد مقدس گفت: سهمیه اختصاصیافته به شهرستان لنده برای حضور در اجتماع تهران، تعداد ۵۰۰ نفر تعیین شده است که زمانبندی دقیق حضور و همچنین جزئیات اسکان تمامی این افراد در پایتخت، متعاقباً از طریق مراجع ذیصلاح به آنان ابلاغ خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در خصوص نحوه اعزام نیروها تأکید کرد: تمامی افراد مشمول این طرح، صرفاً ملزم به استفاده از خودروهای شخصی برای حضور در محل اجتماع در تهران هستند و هرگونه جابهجایی با وسایل نقلیه عمومی یا جمعی برای این بخش پیشبینی نشده است.
وی با اشاره به اهمیت همافزایی عمومی در این راستا افزود: اطلاعرسانی گسترده و فراگیر در سطح شهرستان، توسط همه آحاد مردم، بهویژه اشخاص ذینفوذ، معتمدین و اصحاب رسانه، یک ضرورت انکارناپذیر است تا تمامی شرکتکنندگان از جزئیات دقیق این اعزام مطلع گردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در بخش دیگری از صحبتهای خود با تأکید بر جنبههای اجرایی این برنامه، خاطرنشان کرد: هیچگونه پذیرایی یا خدمات بینراهی در طول مسیر برای کاروانها انجام نخواهد شد و تمامی فرآیندهای سازماندهی، ساماندهی و اسکان نیروها صرفاً در محدوده شهر تهران و مشهد و پس از ورود به محل اجتماع صورت خواهد گرفت.
ویسی در ادامه به موضوع موکبهای اعزامی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تعداد موکبهای اختصاصیافته به شهرستان لنده، یک موکب است.
وی ابراز امیدواری کرد که با برنامهریزیهای صورتگرفته، بتوانند این موکب را به مدت پنج شبانهروز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علیبنموسیالرضا (ع) در مشهد مقدس اسکان و استقرار دهند تا ضمن ارائه خدمات مطلوب، میزبان زائران و مجاوران باشند.
سامانه ثبت نام، اسکان و غذای زوار شرکت کننده استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم امام شهید در شهر تهران.
https://survey.porsline.ir/s/2OWJhRUf
- نویسنده : طیبه برزیان
- منبع خبر : فریاد جنوب













