برگزاری کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 98این دانشگاه به صورت الکترونیکی
برگزاری کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 98این دانشگاه به صورت الکترونیکی
وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح تا 20 شب امکان برگزاری 8 جلسه دراین سامانه می باشد، گفت: در راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی تمامی نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری با تلاش های حوزه فناوری اطلاعات و با همکاری بخش های مختلف دانشگاه پیش بینی شده است

به گزارش فریاد جنوب ،رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: باتوجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع آن، کلیه کلاس های تئوری دانشجویان این دانشگاه درکلیه مراکز و واحدهای استان دانشگاه، به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
دکتر سجادی به نظام آموزشی دانشگاه پیام نور و امکان ارائه همزمان آموزش حضوری و الکترونیکی، اشاره و گفت: پتانسیل های موجود دانشگاه، برگزاری کلاس های مجازی را در شرایطی که برگزاری کلاسها به صورت حضوری مقدور نمی باشد فراهم کرده است.
وی افزود: از سال های گذشته و در حالت عادی تعدادی از دروس دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف به صورت الکترونیکی برگزار شده است، که ازحیث برگزاری کلاس به صورت الکترونیکی، دانشگاه پیام نور دراین زمینه پیشگام سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و کوشش همکاران ارجمند درسطح استان ومراکز و واحدها طبق برنامه، دروس عادی و تئوری دانشجویان از طریق سامانه جدید آموزش الکترونیکی استان به آدرس http://Lms.kb.pnu.ac.ir برگزارخواهدشد.

دکتر سجادی خاطرنشان کرد: کلاس های دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی انتخاب نموده است نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور(lms.pnu.ac.ir) برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تشکر ازکلیه همکارانی که در سراسر استان امکان برگزاری کلاس ها در شرایط خاص کشور به صورت الکترونیکی را فراهم نمودندگفت، این سامانه طوری طراحی شده که در هر ساعت و به صورت همزمان 500 نفردانشجو امکان حضور درکلاس درس را دارند.

وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح تا 20 شب امکان برگزاری 8 جلسه دراین سامانه می باشد، گفت: در راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی تمامی نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری با تلاش های حوزه فناوری اطلاعات و با همکاری بخش های مختلف دانشگاه پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در پایان از روسای مراکز واحدهای استان، اعضای هیئت علمی، مدرسان مدعو و همه کارکنان دانشگاه در سراسر استان خواست تا با حداکثر ظرفیت و توان در برگزاری کلاس های الکترونیکی اهتمام ویژه ای برگزاری کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 98این دانشگاه به صورت الکترونیکی باشند.