تعارض منافع در یکی از ادارات/لزوم ورود استاندار، نهادهای امنیتی ،بازرسی ودادستان یاسوج
تعارض منافع در یکی از ادارات/لزوم ورود استاندار، نهادهای امنیتی ،بازرسی ودادستان یاسوج
فریاد جنوب :آقای ع_ ن به موجب نامه شماره 13300/97/210 مورخ 14/12/1397 خطاب به رئیس یکی از مجموعه های شهرستان تحت مسئولیت خود ، با توجه به تماس تلفنی ریاست یکی از کمیسیون های مجلس بدون رعایت مقررات جاری سازمان و اخذ پیش قسط یا اسناد ضمانتی و ...دستور به رفع بازداشت حساب بانکی شرکت سابیر به مبلغ حدود هشت میلیارد تومان صادر نمود و تاکنون نه تنها به مرحله ی وصول نرسیده است ، بلکه در شرایط کنونی این بدهی به بیش از بیست و هفت میلیارد تومان نیز رسیده است و ظلم گران در حق بیت المال و کارگران مشمول قانون تامین اجتماعی شده است

به گزارش فریادجنوب ، مدارک مثبته ای در اختیار این پایگاه خبری رسیده که نشان می دهد ،دریکی از سازمان های زیر مجموعه ی وزارت کار ورفاه اجتماعی  ،تعارض منافع صورت پذیرفته واین مهم می بایست در صورت محرز شدن با قید فوریت در دستور کارنهادهای امنیتی وقضایی استان قرارگیرد و با فرد وافراد خاطی به صورت ویژه برخورد شود .

هم چنین شایسته است جناب دکتر علی احمدزاده استاندار انقلابی استان با تشکیل یک تیم ویژه مرکب از متخصین تخلفات  این سازمان را پیگیری ونتایج حاصله را به صورت شفاف در اختیاررسانه ها قرار دهد.

فریادجنوب ؛ آقای ع_ ن . و آقای ع_ ف.مطابق مدارک و مستندات مذکور مشارالیهم موضوع بند اول از فصل دوم دستورالعمل مدیریت تعارض منافع در……. به شماره 1795/1400/1000 مورخ 5/4/1400 به شناسه 69342605 قرار گرفته اند و لازم است پرونده های آنان  در کمیته مدیریت تعارض مطرح شود ، از این قرار که آقای ع_ف. مدیرعامل شرکت ن. ف. آریا میباشند و این شرکت در سیستم بیمه ای تامین اجتماعی دارای بدهی کلان است و از طرف دیگر آقای ع_ ن. به موجب معرفی نامه شماره 2115/99/210 مورخ 5/4/1399 ضمانت تسهیلات شرکت ن. ف. آریا را نزد بانک ملت شعبه مطهری یاسوج نموده است و امضا کننده ی این ضمانت نامه هم کسی نیست غیر از ع_ ف.

لازم به ذکر است که هر دو در اراضی منطقه ….. در جوار سد کوثر در حال سرمایه گذاری هستند و در این راستا از رانت ها و امتیازات فراوان به صورت من غیر حق برخوردار شده اند و آقای ع_ ف. بخاطر ایجاد معافیت بیمه ای غیرقانونی برای 9 فقره گلخانه گل رز هلندی خود تحت پیگرد هیات تخلفات اداری قرار گرفته است.

علت لغو معافیت های گلخانه های پرورش گلهای زینتی آقای ع_ف در نامه شماره 945/98/210 مورخ 7/2/1398 اداره ….. استان  خطاب به سازمان مرکزی ،…..قید شده است(عدم رعایت دستمزد سال 1397 و ارایه لیست حق بیمه با دستمزد سال 96 و در نتیجه خروج از کمک دولت ) ولی آقای ن  و ع_ ف. با تحریک گلخانه داران شهر یاسوج علیه حراست یکی ازسازمانها  که این تخلف بزرگ را کشف نموده است، سعی در فریب افکار عمومی و تعمیم این تخلف به سایر گلخانه داران شهر یاسوج نموده و این کارفرمایان نگون بخت را در کانون مکاتبات سازمان مرکزی تامین اجتماعی قرار داده اند و موجب لغو معافیت بیمه ای ایشان نیز گردیده اند

در موضوع دیگری سازمان مرکزی ….. در نامه شماره 87/95/5020 مورخ 16/1/1395 و شماره 1827/1400 مورخ 26/10/1394 با استناد به گزارش بازرسان اعزامی از مرکز به اهمال و قصور آقای ن ،در پرونده پیمانکاران  یکی از شرکت اشاره کرده است ولی متاسفانه با اعمال نفوذ ایشان ، صرفا کارمندان دون پایه و بدون حمایت یکی از ادارات شهرستانی خود به تخلفات اداری معرفی گردیدند و هم اکنون نیز پرونده اتهامی پیمانکاران مذکور در دادسرای آن شهرستان مطرح رسیدگی است.

در موضوع دیگری نیز شرکت سهامی خ_ ت_  آتیه ماندگار به شماره ثبت 8457 بعنوان در یکی از شهرستان ها  در حال فعالیت است و آقای ع_ ف. به سمت رئیس هیات مدیره این شرکت منصوب است و مدیرعامل این شرکت آقای ح_ع میباشد و ایشان داماد آقای ن‌ مدیرکل میباشند.

داماد آقای ن  ( آقای ح_ ع) شرکتی تحت عنوان شرکت ت _ت ، ماندگار به شماره ثبت 8457 تاسیس نموده و آقای ع_ف، معاون آقای  ن  به عنوان رئیس هیات مدیره ی شرکت مذکور از سال 1396 تاکنون طرف معامله همان اداره قرار گرفته و به عنوان شرکت انحصاری  با انجام خدماتی از جمله چاپ و ….. و … مبالغ هنگفتی از سازمان  دریافت می نمایند و به جیب میزنند.

اعمال نفوذ آقای ع_ ن، در جذب و بکارگیری و انتقال فرزند خود ب_ ن از یک  بخش  به بخش دیگرنیز قابل توجه است،دخترش با پذیرش مفاد آگهی استخدامی سازمان در عنوان شغلی “بهدار” پذیرش و تعهد خدمت داشته است که به مدت 5 سال در محل و عنوان شغلی مذکور خدمت نماید و تقاضای تغییر عنوان شغلی ، انتقال ، ماموریت به سایر واحدها در سطح استان یا سایر استانها را ننماید، لیکن با اعمال نفوذ پدرش و اجحاف در حق سایر شرکت کنندگان آزمون مذکور از یک بخش  به بخش دیگر و سپس ماموریت به اداره کل استان در شغل حساس امور مالی ، ظلم آشکاری را به رقبای آزمون و ردیف های استخدامی سازمان رقم زده اند که از چشم ناظرین سازمانی مغفول مانده است.

آقای ع_ ن به موجب نامه شماره 13300/97/210 مورخ 14/12/1397 خطاب به رئیس یکی از مجموعه های شهرستان تحت مسئولیت خود ، با توجه به تماس تلفنی ریاست یکی از کمیسیون های مجلس بدون رعایت مقررات جاری سازمان و اخذ پیش قسط یا اسناد ضمانتی و …دستور به رفع بازداشت حساب بانکی شرکت سابیر به مبلغ حدود هشت میلیارد تومان صادر نمود و تاکنون نه تنها به مرحله ی وصول نرسیده است ، بلکه در شرایط کنونی این بدهی به بیش از بیست و هفت میلیارد تومان نیز رسیده است و ظلم گران در حق بیت المال و کارگران مشمول قانون تامین اجتماعی شده است.

موضوع دیگر وام ها و تسهیلات هنگفتی است که آقای ع_ ن با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود از  دو بانک مرتبط با سازمان خود  و … در سه ماهه اخیر در سال 1400 دریافت نموده است و کارمندان سازمان  از این امتیاز محروم مانده اند.