واکنش مسئول ایستگاه آتش نشانی دهدشت به یک خبر | سجاد کاظمی: خالی بودن مخزن خودروی آتش‌نشانی در هنگام مأموریت اصلأ صحت ندارد
واکنش مسئول ایستگاه آتش نشانی دهدشت به یک خبر | سجاد کاظمی: خالی بودن مخزن خودروی آتش‌نشانی در هنگام مأموریت اصلأ صحت ندارد
فـــریاد جنوب | سید سجاد کاظمی مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری دهدشت در خصوص حواشی پیش آمده آتش‌سوزی یک خودرو در محدوده تنگ پیرزال طی چند روز گذشته پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سجاد کاظمی مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری دهدشت در خصوص حواشی پیش آمده آتش‌سوزی یک خودرو در محدوده تنگ پیرزال طی چند روز گذشته واکنش نشان داده است و موضوعات مطرح شده در فضای مجازی را به طور کلی رد کرده است.

سجاد کاظمی در گفت‌و‌گو با فریاد جنوب، در این باره اظهار کرد: مواردی که در خصوص حادثه آتش‌سوزی یک‌دستگاه خودرو در صحنه تصادف چند روز گذشته در فضای مجازی و محافل در بین مردم و شهروندان رد و بدل می‌شود کاملأ خلاف واقعیت بوده و سبب عدم تمرکز نیروهای آتش‌نشانی و ناراحتی و دلخوری آنها می‌شود.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۳ اسفندماه، مرکز اورژانس ۱۱۵ با ایستگاه آتش‌نشانی دهدشت تماس گرفته و آتش‌سوزی یک خودرو در صحنه تصادف را به ایستگاه گزارش داد.

مسئول آتش‌نشانی دهدشت با اشاره به اینکه همیشه نجات جان مردم و کاهش درصد خسارت اولویت اصلی کار نیروهای آتش‌نشانی است، عنوان کرد: باتوجه به اینکه حادثه در محدوده آتش‌نشانی دهدشت نبود به نیروهای شیفت گفتم که بدون از اتلاف وقت سریعأ به محل حادثه اعزام شوند.

وی اضافه کرد: مخزن خودروی آتش‌نشانی همیشه کاملأ پُر است اما زمانی که نیروها به سمت محل حادثه اعزام شدند متأسفانه دچار نقص فنی شده و زمانی که نیروها به محل حادثه رسیدند بخاطر نقص فنی، نتوانستند آتش را خاموش کنند.

کاظمی با بیان اینکه خالی بودن مخزن خودروی آتش‌نشانی کاملأ خلاف واقعیت بوده و چنین موضوعی صحت ندارد، تصریح کرد: در تمامی مأموریت‌ها مخزن خودرو همیشه تکمیل و کاملأ پُر است و در تمام این سالها تاکنون سابقه نداشته که نیروها و خودروی آتش‌نشانی دهدشت با مخزن خالی به مأموریت اعزام شوند.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش‌نشانی دهدشت در زمینه تجهیزات و امکانات مورد نیاز همواره کمبودهای زیادی دارد اما با اینهمه تا به امروز با همین بضاعت اندکی که داریم در تمامی مأموریت‌ها همیشه موفق بودیم.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی دهدشت، خاطرنشان کرد: از مردم فهیم شهرستان خواستاریم از بیان موضوعاتی که صحت ندارند، اجتناب کرده و با نیروهای زحمتکش آتش‌نشانی همدل باشند تا با انگیزه بیشتر و تلاش مضاعف‌تری بتوانیم مأموریت‌ها را انجام دهیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب