پیام تبریک فرماندار دنا به مناسبت روز ملی شوراها
پیام تبریک فرماندار دنا به مناسبت روز ملی شوراها
به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شورا ها عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در  پیامی این روز را تبریک گفت.

به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شورا ها عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در  پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((متن پیام بدین شرح است))
شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

بر این باوریم خدمت بی منت به مردم در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ از لحظه به لحظه آن باتوجه به آیه شریفه قرآن در راستای عمل به وظایف با رصد کمبودات برای رفع مشکلات استفاده لازم بهره برداری گردد.
شوراها نماد حاکمیت مشورتی در شهرها و روستاها بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین برای بهبود وضعیت خدمات شهری روستایی در جهت ایجاد زیرساخت علمی،فرهنگی،ورزشی،گردشگری،بهداشتی،عمرانی در مسیر رسیدن به شهرو روستای سالم با احیای ظرفیت های داخلی گام بردارند.

اینجانب ضمن تبریک نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا، از زحمات، همراهی ها ،خدمات ارزنده و گرانقدر اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر سی سخت،پاتاوه و شوراهای اسلامی بخش مرکزی و پاتاوه تقدیر تشکرنموده ، در این دوره حساس بیش از هر زمان دیگری نیازمند برنامه ریزی و مشارکت با خدمت صادقانه برای توسعه و ارتقای شهرستان هستیم.

توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شریف این شهرستان، از درگاه ایزدمتعال خواستاریم.

عبدالحمید پناهی
فرماندار دنا