پیام تشکر فرماندار دنا از مردم و مسئولین به خاطر ابراز همدردی
پیام تشکر فرماندار دنا از مردم و مسئولین به خاطر ابراز همدردی

فریاد جنوب_در پی درگذشت علی پناه پناهی عموی فرماندار دنا و سیل پیام های مردم و مسعولان برای ابراز همدردی با وی عبدالحمید پناهی در پیامی از ان ها تشکر کرد. متن پیام پناهی به شرح زیر است: {اشکر کم الله اشکر کم للناس} با سلام و ادای احترام و سپاس فراوان محضر همه بزرگواران، […]

فریاد جنوب_در پی درگذشت علی پناه پناهی عموی فرماندار دنا و سیل پیام های مردم و مسعولان برای ابراز همدردی با وی عبدالحمید پناهی در پیامی از ان ها تشکر کرد.

متن پیام پناهی به شرح زیر است:

{اشکر کم الله اشکر کم للناس}
با سلام و ادای احترام و سپاس فراوان محضر همه بزرگواران، سروران، مردم نوع دوست استان و استانهای همجوار، روحانیت مکرم،
خاصه استاندار فهیم استان جناب دکتر کلانتری، معاونین محترم استانداری،
امامان جمعه و جماعت،
نمایندگان ادوار استان بالاخص جناب دکتر روشنفکر نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد، دنا ومارگون درمجلس شورای اسلامی،حاج آقای موحد نماینده محترم مردم کهگیلویه، مدیران محترم وزارت کشور و وزارت کار، تعاون و امور اجتمائی، فرمانداران ارزشمند شهرستانهای استان، مدیران کل محترم ستادی و استان و مدیران عزیز شهرستانها، شوارای اداری، یکایک شخصیتهای سیاسی، اجتمائی، فرهنگی، بخشداران عزیز ، نیروها و مدیران ارزشمند اطلاعاتی، قضایی،امنیتی، نظامی وانتظامی، اعضای محترم شوراها و دهیاران، بزرگان و ریش سفیدان ایلات استان ، طوایف مختلف، همکاران و دوستان ارزشمندم که با حضور یا از طریق، تلفن، پیامک، شبکه های مجازی، بنر، برای درگذشت عموی عزیزمان “کی علی پناه پناهی” که نمونه ای از انسانهای بی ریا، متواضع، با شهامت، مردم دار،تبارشناس و صله رحم بود و در حادثه تصادف به رحمت ایزدی پیوستند، ابراز همدری و موجب آرامش خاطر بازماندگان شدند، صمیمانه قدردانی وسپاسگزاری می نمائیم. واگر نبود عنایت خداوند رحمان و محبت و همدردی شما عزیزان تحمل این مصیبت برایمان بسی سنگین بود.
امیدوارم خداوند فرصتی مهیا نماید تا بتوانیم قطره ای از دریای بیکران این همه بزرگواری و همدلی و همدردی را در مجالس معنوی و شادیتان جبران به خیر نمائیم.
《در پایان از اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت تک تک سروران ارزشمندم هیچ گونه اطلاع رسانی جهت زمان تشییع و خاکسپاری صورت نگرفت و بعد از خاکسپاری مراسم ترحیم و فاتحه خوانی برگزار نشد از همه ی بزرگان و سروران ارزشمندم پوزش می طلبم》
با نهایت احترام و سپاس
” عبدالحمید پناهی،فرمانداری شهرستان دنا”