پیام تسلیت دکتر علی مندنی پور به مناسبت حادثه تروریستی کرمان
پیام تسلیت دکتر علی مندنی پور به مناسبت حادثه تروریستی کرمان
دکتر علی مندنی پور: محکوم کردن خشونت در هر جامه و جایگاه ،با هر هدفی در جای جا‌ی دنیا وظیفه اخلاقی- انسانی تمامی وجدان های بیدار است.

فریادجنوب :  درپی وقوع حادثه تروریستی کرمان و شهادت و مجروح شدن  تعداد زیادی از هموطنان عزیز مان  در حادثه تروریستی کرمان ،  دکتر علی مندنی پور فعال سیاسی و وکیل خوشنام ومطرح کشور ،  ضمن محکوم کردن  این حادثه  تروریستی ،پیام تسلیتی صادر که عینا منتشر می شود .

 

… همه از خدائیم و به سوی “او” باز می گردیم.

مانده ام، من به تو دلداری بدهم ، تو به من و یا همه به همدیگر؟!

راستی مگر کار دیگری هم از دست مان بر می آید؟!

اِنگار نمایشِ سریال کِشدارِ خبر های بد ، نومید کننده و ملال آور در شهر و دیارمان تمامی ندارد!

تو گویی، دیر زمانیست به گونه ای  با این صداهای ناهنجار و گوش خراش  و تصویرهای دلهره آور آشنا گشته و بدبیاری هایی از این دست را بی وقفه به نظاره می نشینیم !

وه، که چه رویدادهای تلخ ،پر هزینه و کمر شکنی!

 

روز گذشته رویدادِ دلخراش دیگری در شهر کرمان و درجریان برگزاری مراسم سالگرد سردارِ شهید قاسمِ سلیمانی به وقوع پیوست که به نقل از مسئولان تاکنون به شهادت بیش از صدو سه تن و مجروح شدن حدود ۲۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این مراسم منجر ، شهروندان را بُهت زده و در ماتم وعزا فرو برده است.

 

محکوم کردن خشونت در هر جامه و جایگاه ،با هر هدفی در جای جا‌ی دنیا وظیفه اخلاقی- انسانی تمامی وجدان های بیدار است.

آدم کشی با هر انگیزه ای محکوم است ومنفور عام وخاص.

 

مرگِ ناگهانی و دلخراش جانباختگان بی گناهِ این رویدادِ غم انگیز ملّی را به هم میهنان ارجمند، به ویژه کرمانی های عزیز و خانواده های آنان تسلیت گفته و در غم شان شریکم.

از درگاه ایزد یکتا برای  تک تکِ جانباختگان، آمرزش و آرامش روح ، برای بازماندگان شکیبایی و تندرستی و برای مصدومان و مجروحان این رُخ دادِ جانسوز بهبودی آرزو دارم.

 

باشد، که دگر بار چنین خبرهای تکان دهنده و غم انگیزی را نشنیده و چنان صحنه های دلخراشی را نه فقط در کشورمان که در هیچ‌کجای جهان شاهد نباشیم.!

 

روان شان شاد.